Dnes jsem byl opět na Super Cupu, a zase jsem hrabal kurty a podával míče hráčům. Dnes nás sem přišlo cca 13 a tak nás rozdělili do dvou skupin jedna po pěti lidech a druhá po osmi lidech. Já jsem byl ve skupině s jednou holkou zhruba mýho věku, třema mladšíma holkama, a třema cca osmi letými kluky. Když mi jedna ta mladší holka řekla že budu hrabat kurty, tak poté co jsem jí řekl že musí být dva hrabači, mi řekla abych se zeptal ty starší holky jestli se mnou bude ty kurty hrabat, tak jsem se jí šel zeptat a ona mi řekla že mi klidně pomůže. Po chvíli jsme se začali bavit a asi po pěti minutách jsem věděl že jí můžu věřit, po chvíli jsem se dozvěděl že se jmenuje Anna, a taky jsem zjistil že se mi s ní dobře povídá. Jak jsem psal že nás rozdělili do dvou skupin, tak s tou druhou skupinou jsme se měnili po jednom zápase a to asi desetkrát. K obědu jsme dneska měli tortillu se šunkou a sýrem. Hrabali jsme cca do čtvrt na dvě odpoledne, a pak Anička odcházela, cestou k brance jsme si ještě povídali, když jsme došli k brance tak jsme si ještě trochu povídali, pak mi řekla abych k ní šel blíž, když jsem k ní přišel blíž tak mě objala, v tu chvíli jsem si řekl že jsem se v ní nezmýlil a že jí opravdu můžu věřit. Pak odešla a já jsem tam ještě zůstal. Dnes jsem taky získal podpisy od čtyř beachvolejbalových hráčů: od brazilských hráčů S. Šanntéze a G. Guta a od srbských hráčů M. Miliče a jméno toho druhého hráče nevím.
Těch podpisů mám ale osm (čtyři pro mě a čtyři pro kamarádku). Já jsem na tom Super Cupu zůstal až do konce a musím říct že to bylo super.
A nevím co bych k tomu víc dodal.
ČTEŠ
Něco z mého života
Narrativa generaleSem budu dávat nějaké pro mě důležité okamžiky mého života