Derya
Bugün nedense sabah erkenden kalkmıştım.Hemen yüzümü yıkayıp odama geçtim.Okula gidecektim.Güzelce makyajımı yapıp , odamda masamın üzerinde duran telefonumu aldım.Saate baktığımda okula çok fazla vakit kaldığını gördüm.Annemin uyanmasına daha doğrusu alarmın çalmasına bir saatten fazla vardı.Telefonumu yatağımın üstüne atıp, mutfağa gittim.Fazla bir şey yemesem ne olur ki sanki diye düşünüyordum.Sadece çeyrek ekmek yemek istiyordum.Ekmeği poşetten çıkartıp bıçakla ekmeğin 4/1'ini aldım ve yedim.Okuda bayılmasam iyi olacaktı.Yarım saat geçmişti.Annemgilin yatak odasına gidip telefonundaki alarmını kapattım.Boş yere uyanmasına gerek yoktu.Zaten yemeğimi yemiştim.Yemeğimi yedikten sonra odama gittim.Yatağımın üzerinde duran telefonumu alıp instagrama girdim.Mert yine hikaye atmıştı.Hikayeye girdiğimle telefonu yere atmam bir olmuştu.O nasıl....nasıl yani yaaaaa!Mert'in sevgilisi mi vardı.Yok artık daha neler...Telefonumu iyiki hafif bir şekilde yere atmıştım.Hikayeye tekrar baktığımda ikinci bir story daha atmıştı.
Baktığımda ....oooha çüş!Gözlerime inanamıyorum.Ama inanmak zorundaydım.Şuna bak!Sevdiğim çocuğun sevgilisi varmış.Üstelik bir de dudaktan öptüğü anı çekip atmış.Şu an o kadar sinirliyim ki!Yaaaaaaaa!Birden elimdeki telefonu paramparça etmiştim.Hiii annem ve babamın uyanmaması imkansızdı.
Hemen yatağıma girip uyuyor numarası yaptım.Babamın uykusu ağır olduğu için o kalkmamıştı.Annem yerdeki telefonumun düştüğünü görünce anında yanıma geldi.İyi ki ters dönmüştüm.Yani annem benim yüzümü görmüyordu.Görseydi makyaj yaptığımı anlayıp kalktığımı zannedecekti.Sonra annem"Ah kımız telefon hiç dolabın üzerine koyulur mu?"demişti.Duyduklarımla şok olmam bir olmuştu.
Neyse sonra annem yatağına gittiğinde derin bir oh çektim.Ama hâla sinirliydim.Sevmemeye çalıyordum ama yapamıyordum
.Ah Mert neden ya neden !Neden benim hayatım üzüntüden sinirden ibaret!Ben hiç mutlu olamayacak mıyım?Neden hep hayatımı olumsuz yaşıyorum.O kadar çok ağlamıştım ki makyajım akmıştı.
Sevmemeye çalışıyordum ama yapamıyordum.Olmıyordu.Beceremiyordum.Uf uf !Makyajımı silip tekrardan yapmıştım.Bir yandan Merve'ye içimden bir ton küfür ediyordum.Belki o bu hayatta olmasaydı Mert beni seçebilirdi.
Saatim yaklaştığında ego kartımı alıp birazda parfüm sıkıp evden ayrılmıştım.Tam durağa geldiğimde otobüste gelmişti.Bindiğimde otobüsün içi fazla dolu değildi.Bir yer bulup bir kişinin yanına oturmuştum.
Kimin yanına oturduğumuda bilmiyordum.İneceğim durağa daha çok vardı.O yüzden birazcık uyumaya çalışmıştım.Kahretsin!Her gözümü kapattığımda o aklıma geliyordu.Yeter artık burama kadar gelmişti.Merve ile onu yan yana görünce kalbim üşüyordu.Bu kadarı da gerçekten fazlaydı.Şuna bak ya öpüştüğü anı koyuyor ya!
Mert'de otobüs ile geliyordu.Hiç karşılaşmamıştık otobüste giderken.
Birazcık uykuya dalmak istedim.Çünkü olanlar canımı çok yakmıştı.Asla böyle bir şey görmek istemezdim.Tahmin bile edemezken onlar bunu yapmıştı...Düşünmek bile canımı fena yakıyordu.Birazcık uykuya dalsam iyi olacaktı.Sonuçta ineceğim durağa daha vardı.
Bir kişinin beni dürtmesiyle uyanmıştım.O sıradada "Hanımefendi Hanımefendi" diye bir ses duydum. O sıradada telefonum çalıyordu.Gözlerimi hala açamamıştım.Bu sesin tanıdık geldiğine emindim.Kafamı çevirdiğimde...Aman Tanrım bu bu ,bu o.Mert'in bu otobüste ne işi vardı.Ne demek ne işi vardı ya neler saçmalıyorum ben.O da zaten otobüsle geliyordu.Uff kadfam çok dalgındı.Çocupun yüzüne sert bir bakış atıp telefonumu aldım.Arayan arkadaşımdı."Efendim Melis ne arayıp duruyorsun?"
"Kızım instagrama girdin mi?Mert şok olacağın bir foto atmış.Beyinsiz ya!"
"Beni sırf bu yüzden mi aradın?"
"Evet.Sen demedin mi Mert ile ilgili bir gelişme olduğunda haber ver diye?"
"Üfff tamam kapat telefonu.Zaten sinirliyim.Gelme üstüme.Bye"
Telefonu resmen kızın yüzüne kapattım.Inşaallah duymamıştır ne konuştuğumuzu.Ne diye salak gibi şu çocuğun yanına oturduysam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZLİĞİN ORTASINDA
Spiritual12 YAŞ VE ÜST YAŞ GRUPLARININ OKUYABİLECEĞİ BİR KİTAPTIR.