selam canlar şimdi sizinle bir konuda anlaşmak istiyorum şimdi ben bu kadar uğraşıp yazıyorum ama beğeniler ve takip çok az o yüzden 10 beğeni gelirse paylaşcam aynı zamanda takip sayısı 30 olursada paylaşım yapmaya devam etcem sonuçta şuan 3 tane kitapla uğraşıyorum ve daha yazmayı düşündüğüm tepki kitapları var (stray kids ve ateez)
❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇
şimdi tepki konumuz şu biz idölüz ve biansımızın eski sevgilisi ile aynı programa katılırız ama orada kız bizi sinir eder ve evde biansımızla kavga ederiz.
❇
❇
❇
❇
❇
taeyong: ya o istediğini desin hiçbirşey değişmeyecek sonunda benim ilk olmasada son sevgilim sen olacaksın tamam mı?
❇
❇
❇
❇
❇
lucas: ya tamam yakışıklı biri olabilirim ama sende güzel birisin ve biz birbirimizi tamamlıyoruz o yüzden salla...
❇
❇
❇
❇
❇
jaehyun: ya salla hem sen benim sevgilim değilsin evleneceğim kadınsın ve şimdi bunun için benimle kavga etme
- yagggg salak gel buraya öpcem ben
❇
❇
❇
❇
❇
mark: of saçmalama bu kadar saçma birşey için seninle kavga edemem ben yurda gidiyorum tamam mı?
❇
❇
❇
❇
❇
doyung: bak y/n şuan ikimiz içinde en iyi seçenek ilişkimizide duyurmak hadi şirketleri boşver ve herkes öğrensin artık
- tamam doyung söyleyelim
❇
❇
❇
❇
❇
jungwoo: amannn salla ben onu unuttum sende unut onu benim gönlüm sadece sende tamam mı sende!
❇
❇
❇
❇
❇
winwin: ya bu kız ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum ama ben seni seviyorum ve yarın ailemle tanıştırcaktım seni!
- : nasıl a benim niye haberim yok
+: sana sürpriz yapacaktım çünkütamam bitti dağılın ve dediğim gibi 10 beğeni olmadan yazmayacağım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nct ile tepkiler
Fanfictionexo ile tepkilerden sonra nct ile tepkiler kitabımız takip ederseniz sevinirim