Седнахме на една маса.
Сервитьора дойде.Сервитьора: Какво ще желаете.
Т/И: Аз искам едно "Мартини"
Yoongi: За мен същото, пък после ще поръчаме и храна.
Сервитьора: Окей.
Сервитьора тогава тръгна.
Седяхме няколко минути в мълчание, тогава Yoongi реши да се обади.Yoongi: Та разкажи нещо за себе си.
Т/И: Ами живея със сестра ми, без родителите ни. Аз се грижа за нея.
Ние със сестра ми сме от България, но и двете много бързо научихме корейски, защото искахме да живеем тук в Южна Корея в Сеул. Живеем в Сеул вече от една година. Много свикнахме тук. Друго не мога да кажа.Yoongi: Имам два въпроса. Първият ми е. Наистина ли си от България. Изглеждаш толкова добре и си толкова красива. Имаш уникално тяло.. *това тук го измърмори под носа си и сведе глава*
Т/И: *усмихнах се и се изчервих* Ами да, наистина съм от България и благодаря. *усмихнах се срамежливо* А вторият ти въпрос?
Yoongi: Ами... Защо не живеете с родителите си? Ако е лично и не искаш да говориш за това, просто не ми казвай. Не искам да те разстройвам.
Т/И: *сведоха глава* Няма проблем.. Ами майка ни почина.. и малко след това баща ни претърпя катастрофа... *казах аз докато си играех с гривната на ръката ми и я гледам*
Yoongi: Ох..
Тогава той стана отиде до мен и ме прегърна силно. Аз му отвърнах. След това той остави една нежна целувка по бузата ми. Аз му отвърнах прегръдката разбира се. Тази целувка не я очаквах, но пък беше доста нежен и не мислех да се отдръпвам от него.
Г.Т Yoongi
Стана ми ужасно гадно след като
Т/И ми каза за това. Реших да стана и да я прегърна. След това я целунах по бузата, просто не се сдържах, а и ми беше доста мъчно.Г.Т Т/И
След дългата прегръдка Yoongi седна обратно на мястото си. Стояхме отново в тишина и аз реших да се обадя.Т/И: Ами... Сега разкажи ти нещо за себе си. Твой ред е.
Yoongi: Родния ми град е Тегу, но се преместих в Сеул с най-добрият ми приятел. Нямам сестра или брат. Баща ми замина за Франция, заради работата му. Майка ми.. Тя... Просто не съм я виждал. И това е което трябваше да ти кажа.
Т/И: Извинявай, че питам.. Но как така не си виждал майка ти. Не те насилвам да кажеш. Ако искаш ми сподели.