9 глава

234 14 13
                                    

Когато отворих видях....

                           ******

Т/И: Какво правиш тук? Разкарай се! Не искам да те виждам!

Мъжа ме придърпа към него и започна да ме притиска към него все повече и повече...

Т/И: Остави ме намира!!

Започнах да се дърпам от него, но той ме държеше силно. Точно тогава дойде Jimin и удари мъжа пред мен.

Мъжа: Ще се видим отново.

Т/И: .....

Той си тръгна, а Jimin ме прегърна.

Jimin: Добре ли си? Направи ли ти нещо??

Т/И: Добре съм спокойно.

Jimin: Но кой беше този, какво искаше от теб?

Т/И: Felix... Бившият ми...

Jimin: Ох майчице... Спокойно, всичко ще е наред.

Т/И: Добре добре, хайде влизай сега...

Той влезна и се настани до сестра ми. Аз седнах до тях и търпеливо чаках да стане 19:30.

Стана вече 19:30 взех си малката чантичка, якето и телефона. Излезнах от нас и се запътих към апартамента на Yoongi. Мислех да взема ли нещо сладко от магазинчето до тях или да взема за пиене. Нямаше как да отида с празни ръце у тях. Отидох до магазинчето и взех нещо сладко. Платих и се запътих към входа му.

Вече бях пред вратата му и почуках. Той не ми отвори странно защо. След това почуках още един път. Отново не ми отвори... Притесних се много и какви ли неща не ми минаха през ума. Реших да почукам още един път. Тогава ключалката на вратата му се отключи. Вратата се отвори, а пред мен видях Yoongi. Рошав, сънен и сладък. Явно беше спал. Той когато ме видя се стресна.

Yoongi: А, Т/И.... Здравей...

Притесни се и се почеса зад врата.

Yoongi: Съжалявам, че ме виждаш в този вид.

Отново се притесни. Засмях се.

Т/И: Няма проблем спокойно.

Yoongi: Та.... Влизай не стой на вратата.

Аз влезнах и се настанихме на дивана.

                           ******

Малко кратко ама пак е нещо.😂❤️
Съжалявам за грешките. ❤️❤️

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jul 13, 2019 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Ти и Yoongi (reader+Yoongi)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang