((Знайомство))

239 15 0
                                    

Привіт мене звати Т/І, мені 17 років я з України, невеликого росту 1,61 темно русявий колір волосся,сині очі, також живу я зі своїм братом І/Б

І/Б мій старший брат йому 22 роки, працює він в компанії секретарем, його друг директор цієї компанії, ми з ним підтримуємо один одного як найкращі брат і сестра...

Наша сім'я була найкращою, ми любили один одного, завжди підтримували кожного, але щасття тривало не довго...

Наші з братом батьки померли коли мені було 15 років, тато попав в автокатастрофу,
а мама померла через рік після смерті батька,(так як у неї були проблеми з серцем),і вона не могла пережити смерть батька...

У мене немає багато друзів, так як я люблю самотність, не люблю багато з ким спілкуватися, і взагалі не довіряю нікому...

Але є подруга її звати І/П, вона єдина людина в школі яка мене  розуміє і підтримує коли мені важко...

І/П моя найкраща подруга, вона дивакувата дівчина але мила приємна, і має добре серце...

Вона любить музику і грає на гітарі, навіть мене зацікавила цим і навчила грати , за що я їй дуже дякую💜...

Також вона любить к-рор групу BTS, її біас Чон Хорок☀️ він такий як і вона добрий, милий, і красивий хлопець...

Я не знала про них поки мені не розказала подруга, я звичайно послухала їхні пісні, після чого вони мені сподобалися, ііі пішло поїхало, але і цього мені було мало...

Тепер моя мрія це звісно ж полетіти в Корею, і побувати хоть на одному концерті BTS, і я добюся свого, як кажуть
(НАДІЯ ВМИРАЄ ОСТАННЬОЮ)

Вибачте що не зможу написати на старій сторінці так як я випадково видалила Wattpad,
І я більше не змогла зайти туди я перепробувала все але не допомогло...😔
Але коли я прочитала комент мене це дуже порадувало і я вирішила написати його тут,, так що я буду старатися...

(((((Люблю вас..🙆🖤🐈)))))

(((Мрії Збуваються))).Where stories live. Discover now