4 глава

155 16 5
                                    

Ранок 07:00

(Я прокинулася і побачила що брата в дома немає, я вирішила зателефонувати йому, і дізнатися де він...)

-Алло І/Б ти де? Чому тебе з ранку вдома немає?!..

Алло Т/І я поїхав за білетами,які я замовив вчора не хвилюйся все в порядку, і так, білети вже у мене, так що чекай мене в дома...

-- ураааа... ну тоді чикаю тебе з нетерпінням в дома.. пока..

- мг добре, пока..

( Я сьогодні до школи не пішла, У мене піднялася температура, і дуже боліла голова, тому я вирішила залишитися в дома, а спати мені не хотілося тому я вирішила приготувати щось смачненьке...)

08:59

-- І/Б це ти?...

--так я прийшов...

-- о добре сідай за стіл я приготувала твій олюблений періг... По рицепту мами...

-- Оо це добре тоді я покладу чайник...

(Ми сіли за стіл і розмовляли за вчорашню ситуацію з кавою...😅)

--ахахах Боже я потім так сміялася з того як ти дивився на мене, це було так смішно, ти би бачив себе, очі величезні, і дивишся як на якусь навіжену...)(((( Хотя я і виглядала як ненормальна...))))

-- ахах я сидів і не розумів що сталося чому ти так кричиш я подумав чому тут тк кричати та удивлятися, я якщо чесно уже був не зовсім радий що і розповів таку новину...😁

Так і тому я сьогодні ранком поїхав за білетами щоб не спізнитися, а то мені дуже пощастило, тому що я забрав два останні білети...😯
Наш з тобою рейс вилітає через тиждень такщо готуйся до мандрівки...

-- Мг добре,
ти у мене самий найкращий братик у світі...

-- хах ну так, а ти що думала, я і не на таке здатний...
Ну гаразд тоді я піду подивлюся телевізор...

--Мг а я покищо приберу...

( Брат пішов до вітальні дивитися телевізор,а я прибрала на кухні і пішла до себе в кімнату , готуватися до ЗНО...
Ох уж це пекло почнеться )

10:50

--І/Б давай кудись погуляємо,а то мені в дома уже набридло сидіти, Тим більш відкрилися атракціони давай підем туди...

-- давай, я не проти кудись сходити...

( Ми провели на атракціонах цілий день, аж до самого вечора, закупившись всякими сувенірами, іграшками, ми пішли до дому...)

-- фух я так втомилася на цих атракціонах...

--я теж...( сказав брак)

(Я пішла в душ і після душу зразу заснула в себе в кімнаті...
Брат теж заснув, навіть недойшовши до своєї кімнати...😅)


{Через тиджень}

--Дорогі пасажири, пристягніть будь ласка ремені беспеки, скоро ми вилітаємо... дякую...

(Неймовірно це, це сон? Ущепніть мене хтось , не може бути моя мрія вона вона виповнилась, Боже яка я рада це неймовірно не вже я побачу BTS, невже я зустріну біаса...)

-- Т/І ти що плачеш? Але чому?!...

-- п просто я.........

Далі буде.....😁
Люблю інтригу..

Друзі я дуже вам вдячна за підтримку, вибачте за помилки якщо вони є , прошу вас дуже сильно не забувайте писати коменти а також не забувайте про...⭐⭐⭐ Мені дуже приємно а вам неважко...❤️♥️🧡💛💚💙💜🖤


((((( Люблю вас. 🙆🖤🐈)))))

(((Мрії Збуваються))).Where stories live. Discover now