5 глава

126 17 0
                                    

-- Т/І ти що плачеш? Але чому?!...

-- п-просто я я не вірю, це не сон?..

--ну як бачиш ні Т/І... якщо ти хочеш що б мрія збулася, просто вірь, і зроби все що б вона здійснилася, вірь в себе, рухайся в перед, просто здійсни свою мрію, і ти побачеш що це все реально....

-- ти найкращий, мама з татом завжди будуть пишатися тобою...

-- ох Т/І яка ти в мене розумниця, не те що 12 років, назад маленька вредна дитина , яка завжди все хотіла...

-- ах тааак ну я тебе зараз....

-- ойой...

( Брат побіг в туалет і там закрився, а я почала кричати і погрожувати, щоб він відчинив двері а то буде гірше, на що він мовчав... І не відчиняв...
А тепер приставте як на нас дивилися всі ті люди які були в самальоті, вони мабуть думали що ця дівчина якась навіжена, бігає по самальоту і кричить як ненормальна...після чого я почервоніла і сіла на своє місце..)

--Ну І/Б ти так просто не викрутишся я тебе все одно поб'ю 🤬... (Проговорила я тихо)..

(Вже пройшла година а І/Б так і не вийшов з туалету, я все-таки була ображена на нього але, і справді я була вредною дитиною...я заспокоїлася і наділа навушники, поки я слухала музику я заснула...)

(І/Б)

(Я вийшов з туалету і побачив що Т/І спить я тихенько сів біля неї і засміявшись сказав..)

-- а ти зовсім не смінилася, все ж така вредна дитина...

---- Минуло 6 годин ----

-- Шановні пасажири, через годину ми приземряємось, будь ласка пристягніть свої ремені беспеки...Дякую за увагу...

-- Боже скільки в мене емоцій, як мене переповнює почуття, неймовірно моя мрія і справді здійснилася... Ох як тут красиво це неймовірно..😍😍😍

--ого в ночі тут і справді красиво, неймовірний вид...(сказав брат)...

(Так як ми прибули в Сеул у ночі, вид був і справді неймовірно красивий...)

Ось Фото...😍😍😍

😍😍😍

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
(((Мрії Збуваються))).Where stories live. Discover now