Suga=Onların resimlerinide cektim.ohh
Suga=Ahh V ninki silinmiş neyse.
Kapıdan çıkarken hosoekla karşılaşır .
Suga= aaa Hoseok senin burda ne işin var.
Hoseok=asıl senin burda ne işin var şu sevgilimi bir rahat birakmiyosun.
Suga= kim V mi senin sevgilin.
Hoseok=evet bana çkma teklifi etti.
Suga=sen de tabiki kabul ettin.
Hoseok=hayır ben kabul etmedim ama sonuçta o bana çıkma teklifi etti yani.binevi sevgili sayılırız.
Suga anlamsız bir suratla Hoseok a bakar.
Suga=sen soyluyosan doğrudur. Ne dicegimi bilmiyorum.neyse ben gıdım artık. Uykum geldi.
Hoseo=sen kızardin mi duuuuur yoksa sen benim kıskandın mi.
Suga=hayır .karanlıktan öyle gorunuyodur.
Hoseok=peki öyle olsun bakalim. minik kedim.
Hadi gel bu gece benim odamda uyuyalım.Suga=ne yapicaz.
Hoseok=bilmem güreş falan ederiz.
Suga=oooo en sevdigim. Yatak güreşi.
Kim üstte kalır bakalim.simdi öğreniriz.Hosoek=bu işlerde çok iyiyimdir.
Suga=biliyorum ama kimse beni geçemez.
Hadi bakalım.Bu arada kapı aniden kapı açılır. Jimin ve V yere yapışırlar.hoseok onlara bağırır.
Jimin hemen üstüne birseyler giyer ve yatağına geri yatar v orda kalır.V=aşkım bana evet de hem bununla güreş değil kumdan kale bile yapılmaz yaaa.gel beni seç hem ben çok güzel güreş ederim . Hem şunun tipine bir bak.tiiiipppssssiiizzzz.
Suga=sus lan.
Hoseok= 1. Si suga senden az da olsa daha yakışıklı.
2.si ben bu gece sugayla benim odamda uyicaz lütfen rahatsız etmeyin.Jimin= V sen iddia yi kaybettin boşuna uğraşma bu çocuk sana daha bakmaz. yoongi gibi tatlı minnnos bir kedi dururken .senin gibi sonradan omo yla yıkanıp maymuna dönmüş çocuğa bakarmi.suna bak birde yazı yazmış.
V=ben olsam bakardım .
Jimin=herkes kendini karşı cins yerine koyduğunda yine kendisini sever.
V söyleyecek birşey bulamaz . Gece geç saatlere kadar ağlar.jimin ne yapsa etse susturamaz.
Sabah olur .
Suga= gunaydin. Dün Hoseok a kimin usttte kalabildiği mi gosterdim.
Hoseok=sen üste çıkmadın ben alttan aldım. Yoksa.
Suga=evet işte ondan.
Jimin =hosoek .......neyse soylemicem tamam vazgeçtim.
Hoseok=ne o
Jimin =sana zamanı geldiğinde anlatırım.
Suga=gene hosoek Uma yavsamiyo demi o şerefsiz.
Jimin =hayır ya neyse .bosverin.benim isim var by by.
Hosoek=benim de .by by .
Sug= akşam namjoon u cagiracakmisin.
Hosoek=evet ne oldu.
Suga=tamam ben akşam evde yokum.
Hoseok=hayir sen bu evin babasisin
Akşam evde olmalısınSuga=farkettiysen. Kendini hep kız yerine koyuyorsun
Hoseok=napim senin kıza benzer bir halin mi var.hem senin kız olmicani bildiğim için yoksa ben seni döverek e kız yaparım
Suga=peki. Ama ben akşam eve gelmicem jungkookla beraber dışarda yicez.
Jungkook=sen ismarlicaksan olabilir
Biliyorsun biz küçüklerin parası yok.Suga=peki ben de sen ismarlarsin diye düşündüm ama olsun kardeşime feda olsun.
Suga=Akşama hazır ol
Jungkook=tamam. Peki en şık giysilerini giyicem
Suga=oradan beraber alışveriş merkezine. Gideriz ben alışverişe gitmeyeli bakım 19 saat oluyo.neyse ben şimdiden hazırlanır anca yetisirim
Jungkook=ben de
Hoseok=ben de size resim atim
Çok tatliyiz yaaaa neyse by by .
V=biz de akşama. Dışarı cikicaz.
YOU ARE READING
arkadaşım mı, sevgilim mi?
Fanfictionneden herşey bu kadar karışık olmaya başladı neden hala benim başka birini sevdiğimi bile bile beni sevmeye devam ediyor.beni gerçekten sevdiğini biliyorum ama galiba onu hayal kırıklığına uğratmak zorundayım.yine de seni de seviyorum ama en yakın...