1 Gün sonra(akşam)
Jimin= Suga, hoseok'a söylersin biz kuzenle dışarı cikiyoruz. By by birşey ister misin dışardan?
Suga= hayir zaten bende dışarı cikicam. Belki jungkookla çıkarım bilmiyorum .
Jimin= tamam.
Suga= akşam fazla geç kalmayın.
Jimin= tamam baba.
Suga= ben şu jungkook'a bir bakım. Hadi size iyi eğlenceler.
V ye ne oldu o sacmaliktan sonra daha hiç yazmiyo.Jungkook= ben olsam ben de yazmam
Kendi kendini rezil etti.Suga=bu çocuk bile onun rezilligini anladı.
Jimin=aynen. Hadi bay.
Jungkook= Suga bizde mi dışarı cikiyoruz ? Ben hemen üstümü değiştirip geliyorum.
Suga=tamam. Hoseok sen de bizimle gelmek ister misin?
Hoseok=bilmem olabilir aslında.........! neden olmasın ki? Birazdan ordayım.
Suga=hemen hazırlan hazır olunca bizi cagir.
Hosoek= tamam.
Evde kimse kalmaz
(Herkes dışarı çıkmıştır.)V=arkadaşlar.
Sug=. Oo sen buralara yazar miydin?
V= ukalaligi bırak.
Hosoek= ne oldu?
V= ben anlamadan yaptım. Bilmiyordum böyle olucani. Kendim de değildim. Anlamadım.
Hoseok= jimin'e birşey mi oldu?
Ne yaptın ona çabuk soyle?Suga= umarım şaka değildir V.
V= Bir anda oldu.ben sadece şişeyi kiricaktim. O benim önüme geldi ben uzak dur dedim. Birşey olur dedim.
Beni dinlemedi.Suga= siz nerdesiniz şuan ?
V= hastanede, ben size konum atarım.
Hosoek=tamam çabuk.
V= attım.
Suga= 5 dakikaya ordayız sakin bi tatsızlık cikarma .
V= aaa onu cikardilar. Bu kadar kötü olduğunu bilmiyodum. Kuzenimi nereye goturuyolar.neden kafasi kan icinde?
Suga=sanırım ameliyathaneye kaldırıyorlar.
Hoseok= ben sanırım olayı anladım.
V biraz fazla içmiş, o gazla masaya siseyle vurmak istemis, jimin onu durdurmak için onun önüne geçmiş ,
V de onun kafasında şişeyi kırmış.V=evet öyle oldu ama ben icmistim. Kendimde değildim. Bilmiyordum.
Suga =tamam sakin ol biz 1 dakikaya ordayiz. Hatta sanirim hastaneye geldik.
Hosoek= hangi kattasin?
V= 2. Katta
Hoseok= tamam.
Jungkook= suga ben gelmesem olur mu?hastanenin önünde sizi beklerim.
Kanlı ortamlar da duramuyorum da.Suga= tamam kardeşim nasıl istersen öyle yap.
Hosoek= hadi biz çıkalım.
V onları görür ve daha çok ağlamaya başlar.Hoseok'a sarılarak
V= ben gerçekten böyle olsun istemezdim.
Suga=o benim de kuzenim sayilirdi.
Senin kuzenin hepimizin kuzeni.Hosoek= kavga etsekte her dakikamizi beraber gecirmezsek bir eksiklik oluyormuş gibi hissediyoruz.
Suga=V sil o gözyaşlarını iyi dusun simdi. doktor gelicek ve hastanız iyi hiçbir prablem yok dicek.
Tamam mı?
YOU ARE READING
arkadaşım mı, sevgilim mi?
Fanfictionneden herşey bu kadar karışık olmaya başladı neden hala benim başka birini sevdiğimi bile bile beni sevmeye devam ediyor.beni gerçekten sevdiğini biliyorum ama galiba onu hayal kırıklığına uğratmak zorundayım.yine de seni de seviyorum ama en yakın...