Hoseok=Suga hyung bence doktora gidelim.
V= evet ya iç kanama falan vardır.
Suga=yok yok bence kesin felç olmuşum dur ben.
Hoseok= aayy olabilir.kalk hemen doktora gidiyoruz.
Suga= Hoseok sen de V nin yanında kala kala ona benzemişsin.
V= o bana laf mı soktu Hoseok hyung?
Hoseok=tamam ama hadi kalkın doktora gidiyoruz. Zaten orda polisler vardır onlarada işgalini verirsin adamların tamam.
Doktorun yanına girerler.
V= kaç ay ömrü kaldı doktor bey.
Doktor=ne ayından bahsediyorsunuz?
V= o kadar damı yaşayamicak yoksa?
Doktor=hayır. Arkadaşınızın durumu çok iyi.şimdi sizi polislerin yanına alıcam ifade vereceksiniz .
Hoseok= yalnız adamları gören tek kişi o. Biz Suga yani arkadaşımızı eve gelince gördük.
Doktor =olsun siz yinede bi gorunun .
V=tamam.
Polislerin yanına giderler ama sordukları hiçbir soruya cevap veremezler.
Sugayla aynı odada bir çocuk kalır. Suga ilk defa birine böyle tatlı tatlı bakar.çocuk çok tanıdık gelir.
Suga çocuğa adını sorar.
Suga=senin adın ne?
Çocuk=benim adım ...
Doktor içeri girer.
Doktor=tahlillerin sonucu çıktığında seni bırakicam Suga ama 1 hafta sürer.
Suga =tamam.
Doktor odadan çıkar.
Suga= hadi bana adını söyle.
Çocuk=adım Jungkook .seninki AA doğru doktor söylemişti suga.
Suga=doğru.ama o benim takma ismim. Gerçek adım min yoongi.
Jungkook=yoongi hyung .
Suga =noluyoruz be .
Jungkook=hyung gerçekten beni tanımadın mi?
Suga= hayır tanisaydim böyle mal mal bakmazdım.
Jungkook=benim kardeşin suga.
Suga =ben de bu niye bu kadar tanıdık geliyor diyorum.Gel sarılalım.ama su kablolar izin vermiyor.neyse.
Jungkook= ne kadarda değişmişsin görmeyeli.suga hyung konuşurken neden bana bakmıyorsun.
Suga =yengenle konusuyom oğlum.yok şaka yaptım sadece arkadaşlarımla ben bugün cikiyomusum.sen çıkınca beni ara ben sana şuraya telefon numaramı bırakıyorum.ara beni.
Jungkook =tamam
1 ay sonra
Alo ben suga
Bende Jungkook ben cikiyorum beni alır mısın.
Suga tamam
10 dakika sonraDoktor gelir maalesef onu 1 sene daha burda tutabiliriz kanser olmuş.sonra zaten ölür.
Şuga başını duvarlara vurur.çok üzülür.
Ben yinede sana kardeşim demeye devam edilen sen yokken bile sen varmişsin gibi sana kanser olduğunu belli etmicem.İnanamıyorum 15 sene sonra kardeşime kavuştum ama o benim ellerimin arasindan kayıp gidiyor ve ben hiçbir şey yapamıyorum.
Ben de ne yapım dışarı çıkıp biraz hava alayım.
VOUS LISEZ
arkadaşım mı, sevgilim mi?
Fanfictionneden herşey bu kadar karışık olmaya başladı neden hala benim başka birini sevdiğimi bile bile beni sevmeye devam ediyor.beni gerçekten sevdiğini biliyorum ama galiba onu hayal kırıklığına uğratmak zorundayım.yine de seni de seviyorum ama en yakın...