לג'ין יש רגשות לנאמג'ון, נאמג'ון לא יודע עליהם. הרבה זמן כבר לג'ין יש קראש על נאמג'ון בערך מ2015 שזה שנתיים מאז שנפגשו לראשונה והפכו להיות BTS. בהתחלה נאמג'ון היה מאורס לAhn Hye-jin (מ-Mamamoo) למרות שהם לא אהבו אחד את השני נאמג'ון התייחס אליה בכבוד והיא אליו. שניהם לא רצו להתחתן לכן ניסו לשכנע את ההורים שלהם לבטל את החתונה אבל הם לא הצליחו. לאחר כמה זמן נאמג'ון מודיע שיש סיכוי שיתחתן עוד מעט ולכל הוא מזמין את כל BTS, כולם שמחים אבל ג'ין לא באמת שמח וכשכולם הלכו הוא התחיל לבכות. ג'ין חשב שכולם הלכו אבל בסופו של דבר קוקי חברו הטוב חזר וראה את ג'ין בוכה . קוקי לא הבין למה חברו בוכה אם רק לפני שניה היה שמח.
בסופו של דבר קוקי שמע את ג'ין אומר:"למה ? למה רק אני המטומטם שמסוגל להתאהב במישהו שכבר מאורס? והוא בכלל לא גיי, הוא סטרייט.
לאחר כמה דקות קוקי החליט להיכנס ולהרגיע את ג'ין שבכה כמו משוגע.ג'ין היה מופתע כששמע מישהו.
ג'ין שאל:"מי זה?"
קוקי: "זה קוקי בטעות הקשבתי למה שאמרת ואני לא מבין על מי דיברת, זה מישהו שאני מכיר?"
ג'ין: "כן זה נאמג'ון, יש לי רגשות כלפיו כבר הרבה זמן".
קוקי: "אז למה אתה לא מספר לו?"
ג'ין: "מה אני כבר יגיד לו? שאני מאוהב בו? הוא גם ככה מאורס והולך להתחתן וגם זה יכול להרוס את החברות שלנו ואני לא רוצה שזה יקרה".
קוקי: "אתה אידיוט, מה זה משנה אתה סובל ועצוב מזה אז תגיד לו את מה שיש לך על הלב כי אחר כך יהיה יותר קשה.
ג'ין: "אני אחשוב על זה".
קוקי: "לפחות בנתיים, הוא אתה צריך להראות לו שאתה שמח עבורו בתור חבר טוב".
קוקי וג'ין הצטרפו לשאר וכלום הלכו לחגוג את זה. למרות שנאמג'ון לא היה שמח.
לאחר חודש בערך נאמג'ון וארוסתו שכנעו את ההורים שיבטלו את החתונה ואז נאמג'ון סיפר לBTS שהוא לא אהב אותה ולא רצה להיתחתן. בסופו של דבר הם כולם שמחו, במיוחד ג'ין. הם שמחו שנאמג'ון שמח בסופו של דבר. לאחר שעתיים הם כולם הלכו לבר, הם דיברו הרבה לאחר כמה זמן כולם היו שיכורים, חוץ מנאמג'ון שהיה צריך לנהוג בדרך חזרה לביתם. בדרך חזרה הם התחילו לשחק אמת או חובה וזה היה התור של קוקי להגיד לנאמג'ון. נאמג'ון בקר חובה וקוקי היה מאוד שמח.קוקי אמר: "חובה עליך לשאת את ג'ין מהאוטו לחדר שלו ולהשכיב אותו במיטתו".
נאמג'ון אמר: " אוקי כי ראה את ג'ין עוד שניה נרדם".
נאמג'ון לקח את ג'ין מהאוטו וסחב אותו כמו נסיכה. כשהם הגיעו לחדר של ג'ין נאמג'ון הניח אותו בעדינות על המיטה ובטעות נפל על ג'ין. הם הסתכלו אחד לשני בעיניים ואז הפרצוף של שניהם התאדם ( שניהם הסמיקו באותו הזמן) ותוך שניות נאמג'ון רצה לנשק את ג'ין. לאט לאט נאמג'ון התקרב עוד ועוד לפרצוף של ג'ין, נאמג'ון עצם את עיניו ואז פתאום שמע נחירה ופתח את עיניו, הוא ראה את ג'ין יושן מולו והבין שהוא לא אמור לנשק אותו. נאמג'ון קם מהמיטה בעדינות כדי לא להעיר את ג'ין שישן בצורה מאוד חמודה, וכיסה אותו .
לאחר כמה שניות נאמג'ון החליט לנשק אותו במצח אז הוא עשה את זה ואמר: "לילה טוב, וחלומות מתוקים היונג שלי".ג'ין אמר מתוך שינה: "גם לך נאמג'וני שלי".
נאמג'ון האדים עוד יותר ומהר הלך לחדר שלו כדי שאף אחד לא יראה אותו כל כך אדום במיוחד שכולם ידעו שהוא היה בחדר של ג'ין ולא היה שם מעט זמן.
בלילה נאמג'ון לא יכל להירדם כי היו לו הרבה מאוד מחשבות על ג'ין ולא ידע מה לעשות.
הוא אמר לעצמו: "למה אני בכלל חושב על ג'ין ? אולי יש לי רגשות כלפיו ? מה אני יעשה, אני לא אוהב בנים בכלל אבל למה אני כל כך הרבה חושב עליו? למה הוא לא יוצא לי מהראש ?ולמה רצית כל כך לנשק אותו ?"נאמג'ון חשב על זה כמעט כל הלילה ונרדם ב-4 בבוקר. הם קמו ב-7 בבוקר לכן נאמג'ון היה מאוד עייף. הם קמו ב-7 כדי להתארגן לצילומים של האלבום החדש שלהם.
מקווה שאהבתם, אשמח אם תקראו גם את הפרק הבא שאני אכתוב ותגידו לי מה דעתכם. גם אשמח אם תיתנו לי שיפ לגימין עם מישהו גם מBTS כמובן ששני הפרקים הם יהיו +18 ולכן מי שלא מתאים לו בבקשה אל תקראו.
YOU ARE READING
אהבה שיכורה Namjin
Romanceהסיפור מספר על הקראש של ג'ין לנאמג'ון שבסופו של דבר הם יהיו ביחד אבל קודם כל יש מכשולים רבים לעבור גם כן הסיפור הוא +18 boy&boy