למה ג'ין גנח את השם של נאמג'ון?!

286 6 0
                                    

כולם חזרו הביתה אחרי יום הצילומים הארוך והמעייף הזה. כל הדרך חזרה נאמג'ון חשב על למה ג'ין גנח את שמו. וג'ין חשב על איזה תרוץ הוא ימציא כדי שנאמג'ון לא יחשוד ברגשות שלו.

בדרך חזרה הביתה:

המחשבות של נאמג'ון:
למה ג'ין גנח את השם שלי? אולי יש לו רגשות כלפי, או שפשוט התחשק לו לעבוד עלי, או בכל זאת אולי קיים איזשהו רגש קטן עלי לא בתור חברים אלא יותר מזה. אם הוא יגיד לי שהוא מאוהב בי מה אני אעשה? אני לא רוצה לפגוע בו אבל אני לא בטוח ברגשות שלי עליו. פאק מה אני חושב לעצמי! למה בכלל שהוא ירצה מישהו כמוני  אני לא יכול להציע לו כלום! ואם הוא ירצה לקיים איתי יחסי מין מה אני יעשה אני אפילו לא יודע איך עושים את זה!

המחשבות של ג'ין:
אני מתומטם איך יכולתי לגנוח את השם שלו ועוד כמה פעמים. ומה אני אעשה עכשיו אנחנו אמורים
לדבר על זה. איזה תרוץ אני אמצא לו שאני רוצה לשחק בו חלקיים איתו יחסי מין בלי כל רגש. אני אמות אני כל כך רוצה אותו לעצמי כל כולו כולל הלב הענקי שלו. ואם אנחנו נקיים יחסי מין אני רוצה שלא רק אני ארצה את זהה אלא גם הוא מכל הלב וששנינו נהנה אחד מהשני. אני מתומטם למה עשיתי את זה עכשיו אני בצרות ואין לי שמץ איך אני יוצא מזה.

כאשר הם הגיעו הביתה:

הם נכנסו מהר הביתה ומהר נאמג'ון החזיק חזק את היד של ג'ין ומשך אותו מהר לחדר של ג'ין. ג'ין היה מופתע, הוא לא חשב שנאמג'ון ימשוך אותו ישר כשהם יכנסו הביתה לשיחה. ג'ין היה בטוח שיש לו עוד קצת זמן כדי להמציא משהו טוב בתור תרוץ למעשיו. אבל נאמג'ון לא נתן לזה לקרואת. נאמג'ון הכניס את ג'ין לחדר באגרסיביות וסגר את הדלת על מנעול כך שאף אחד לא יפריע להם ויכנס באמצע השיחה. נאמג'ון הצמיד את ג'ין לקיר שהיה ליד המיטה של ג'ין ואמר אתה מתכנן לספר לי למה גנחת את השם שלי או לא? ג'ין נלחץ ומהר אמר כן. נאמג'ון דרש שיתחיל לדבר אך ג'ין הסמיק ולא יכל להוציא מילה מהפה לכן הוא מהר סתם לנאמג'ון את הפה עם נשיקה בשפתיים. נאמג'ון אהב את הנשיקה ולכן נישק את ג'ין בחזרה. הנשיקה היתה כל כך טובה ונאמג'ון אהב אותה עד כדי כך שבזמן שלו התקשה ונעמד. ג'ין ניתק את הנשיקה כי נגמר לו האוויר ושם לב למה שקורא בין הרגליים של נאמג'ון. ג'ין כשם לב לזה מיד אמר: "או נראה לי החבר שלך שם למטה רוצה להצטרף אלינו". נאמג'ון הסמיק אבל ג'נין מאוד רצה את נאמג'ון וישב לעצמו שזו יכולה להיות דרך טובה כדי שיקרה בינהם משהו ונאמג'ון יבין שכנים זה מי שהוא צריך בחיים שלו וזו האהבה היחידה שתיהיה לו בחיים. ג'ין הפיל את נאמג'ון על מיטתו ואמר: "שנתחיל להתחמם קצת?". ג'ין לפתע פתח את החולצה של נאמג'ון והתחיל להפשיט אותו וגם את עצמו. שניהם הסמיקו אבל נאמג'ון לא התנגד למגע של ג'ין. ג'ין השתמש בזה שנאמג'ון לא מתנגד והתחיל לנשק אותו. בהתחלה הוא נישק אותו השפתיים הרקות שלו שהוא כל כך רצה לנשק אותם במשך תקופה גדולה, אחר כך הוא ירד לצוואר והתחיל לשים לו היקים. לאחר שניה נאמג'ון אמר: "תעצור שניה, אני רוצה לעשות גם לך נעים". ג'ין הופתע ממה ששמע והוא הרים את ראשו פתאום הוא שם לב שנאמג'ון הופך אותו ועכשיו ג'ין שוכב עם הגב למיטה ונאמג'ון עומד בין רגליו מתחיל למצוץ את הפטמות של ג'ין ולאט לאט יורד יותר למטה פתאום נאמג'ון מוריד את הבוקסר של ג'ין.

אהבה שיכורה NamjinWhere stories live. Discover now