מה קרה לג'ין?

145 8 2
                                    


ג'ין אמר לנאמג'ון שישאר לישון כאן איתו, אבל נאמג'ון לא הסכים ומהר הלך לחדרו.

נקודת המבט של נאמג'ון:
אני לא יודע מה לעשות! לא חשבתי שג'ין מאוהב בי! פאק מה אני יעשה אני צריך להגיד לו מחר אם אני רוצה שנהיה בזוגיות או שלא. אני צריך להבין אם אני אוהב או מחבב אותו!

לעזאזל למה בכלל עשיתי את זה איתו! אני רוצה לבכות והזין שלי עומד! פאק אני רוצה להכניס לתחת שלו ולזין לו את הצורה בכל מיני דרכים.

*למחרת בבוקר*
"הוסוק איפה ג'ין" קוקי צעק להוסוק כאשר התעצבן שאין אוכל.
"קוקי, ג'ין יצא לדבר עם הבוס שלנו" הווסוק ענה לו.
"אז מה אני יכול לאכול" קוקי התבכיין ואז ג'ימין התערב בשיחה "קוקי אם אתה רוצה שהוסוק יכין לך אוכל אז הוא לא יכול כי הוסוק מכין רק לי את המלקשייק האהוב עלי בטעם הוסוק" ג'ימין אמר ונתן נשיקה הלחי להוסוק שאמר שהם הולכים לנסות להביא ילדים ושמעו שיונגי צועק להם שלא ינסו הם לא יצליחו אז כדי להם להיות בשקט.

פתאום טאה בא מאחורי קוקי ואז מחבק אותו חיבוק אחורי ולוחש לו באוזן שהוא רוצה גם לנסות להביא ילדים. לאחר שניה גאנקוק מרים את טאה כמו כלה וסוחב אותו לחדר לעשות ילדים בזמן שיונגי נאנח ומבין שהוא לא יוכל לראות סרט.

נאמג'ון מהר מאוד קם כששמע את הגניחות החזקות של שני הזוגות וישר הלך לחדר של ג'ין כדי לקחת אותו ואת יונגי לים כדי לא לשמוע את הגניחות שלהם. נאמג'ון דפק על הדלת וכשלא היה מענה הוא החליט להיכנס ושם הוא לא ראה את ג'ין אז הוא רץ מהר ליונגי ויונגי סיפר לו. נאמג'ון אמר שיש לו הרגשה רע לגבי זה שג'ין הולך לבוס אז הוא הלך אחריו למשרדים .

כאשר נאמג'ון הגיעה למשרדים הוא ראה שברשימת ביטאס אין את השם של ג'ין ולכן הוא לקח את הרשימה לבוס כדי להבין מה קורה ואולי זו סתם טעות של עובד חדש אבל הוא גילה שלא. לאחר כמה דקות הוא הלך לחדר הלוקרים ושם מצא פתק בתוך הלוקר של ג'ין שהיה פתוח. בפתק היה כתוב שהוא לא יכול להיות יותר ליד הבן אדם שאהב וידע את זה לכן הוא עוזב כי כואב לו להיות ליד אותו בין אדם, והוא מקווה שהם ימצאו מישהו טוב מספיק ללהקה שישמור עליהם ויהיה מספיק טוב. לא היה כתוב בפתק את השם של אותו אדם שפגע בו אבל נאמג'ון חשב שזה הוא והיה צודק .

בדרך חזרה לבית נאמג'ון ניסה להתקשר לג'ין כמה פעמים אך לא הצליח בפעם החמישית שהתקשר הוא הצליח וג'ין ענה לו, הוא אמר שהוא לא חוזר יותר לביטאס או לבית וגם לא בכדי לקחת את הבגדים שלו אז שיגיד לכולם שהוא עזב מסיבות אישיות ולא יגיד למה.

נאמג'ון הגיעה הביתה אחרי שבכה הרבה כי אחד מחברי הלהקה עזב. הוא נכנס לבית ושם ראה את כולם צופים בסרט והחליט שאין מה לעשות וצריך להפיל את הפצצה הזו. הוא התחיל לספר ובסוף השיחה הם ניסו להתקשר לג'ין אבל הוא לא ענה כולם בכו כי בכל זאת זה חבר להקה שהיה איתם מתחילת הדרך עזב וזה ההיונג של כולם.

לאחר חודש: 

ג'ין עדיין לא חזר ללהקה ולא ענה  לטלפונים של חברי הלהקה מל רות שמאוד רצה להתקשר ולהיות בקשר איתם אך לא רצה להיפגע אפילו יותר בגלל רגשותיו החזקים לנאמגון אשר ככל שניסה להדחיק אותם ולשכוח מהם הם נהיו חזקים יותר והגעגוע אליו הכאיב לו לכן הוא התחיל ללכת לפסיכיאטר.

לאחר כמה זמן נאמג'ון הגאון של ביטיאס חתך לעצמו בטעות חלק מהעור של האצבע בזמן שהכין אוכל לכולם ולכן הדימום היה חזק מדי והוא החליט ללכת עם הוסוק לבית החולים כדי שיתפלו לו בחתך .

כאשר הם הגיעו לבית החולים נאמג'ון שם לב לפנים מוכרות וזיה את ג'ין למרות שהיה נראה לא במצב טוב ולכן הוא רץ אליו בלי להגיד שום מילה להוסוק חוץ מחכה לי כאן אני מיד חוזר.

נאמג'ון הצליח לתפוס את ג'ין, וג'ין מיד שם לב למה שקרה ליד של נאמג'ון והוא התחיל לבכות ולרעוד ולשאול מה קרה לו ומי עשה לו את הדבר הנורא הזה. נאמג'ון הרגיעה את ג'ין, אבל ג'ין עדיין לא הפסיק לבכות מכך שנאמג'ון כאן בבית החולים ושנאמג'ון רואה את המצב הקשה שהוא נמצא בו. 

נאמג'ון הבין שאם עכשיו הוא ילך לטפל ביד שלו ג'ין יברח והם לא יוכלו לבצע שיחה נורמלית לכן נאמג'ון לקח את ג'ין איתו בכוח לרופא ואמר שהוא לא יוכל להסתדר בלעדיו. אחר כך נאמג'ון הכניס את ג'ין בכוח למכונית ושלושתם הגיעו לביתם של ביטיאס והוציאו את ג'ין בכוח מהאוטו בכדי להחזיר אותו לבית ולדבר שיחה כמו של בני אדם ולא כמו שדיבר על נאמג'ון כאשר עזב את ביטיאס "תגיד לכולם שאני עוזב מסיבות אישיות".

ואת השיחה תצטרכו לקורא מאוחר יותר :) 

................................................................................................................................................................

מצטערת שלקח לי הרבה זמן להעלות :(



















\

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 01, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

אהבה שיכורה NamjinWhere stories live. Discover now