נאמג'ון סובב אותי כך שאשכב שוב על הגב לקח את הנר האהוב עלי בריח וניל שיש לי תמיד אותו ליד המיטה הדליק אותו והתחיל לשפוך עלי שעווה רותחת התחלתי לצעוק אבל לא שמעו אותי בגלל הבוקסר. נאמג'ון שאל אותי האם אני אתנהג יפה עכשיו ואמרתי לו כן דאדי אני אהיה ילד טוב.
נקודת המבט של נאמג'ון:
הוא אמר שהוא יהיה ילד טוב, אבל אני לא בטוח בכך, אולי לבדוק אותו עוד קצת . אמרתי לו שאני לא בטוח שהוא באמת יהיה ילד טוב אז נבדוק אותו קודם. ראיתי שמתחת לכרית שלו יש משהו מוזר בצבע שחור. מהר הוא ניסה להחביא את זה בכך שזז קצת אבל הזזתי אותו והרמתי את הכרית וראיתי שמתחת לכרית היה דילדו, פקק אנאלי וגם ריברטור. לקחתי את הדילדו וראיתי שעליו יש כפתור שכתוב עליו אחד, שתיים, שלוש. מיד הבנתי שזה מצבים ואז אמרתי לג'ין שעכשיו נבדוק האם הוא יהיה ילד טוב. ג'ין הסתכל עלי מופתע כאילו הוא לא מבין למה אני לא מאמין לו שהוא יהיה ילד טוב. אהבתי את המבט הזה שלו. הוצאתי את האנקונדה שלי מתוך החור הקטן והרטוב של ג'ין ואז שמעתי כל אנחה של ג'ין. שאלתי אותו מה קרה והוא אמר לי שאני אשאיר את הזין שלי בתוכו ואמשיך לנוע. אמרתי שאני לא רוצה ואז הכנסתי מהר את הדילדו השחור שלקחתי קודם. פתאום הוא התחיל לצעוק ואז מהר הוא ניזכר שאסור לו והוא נשך את שפתיו כך שלא ישמעו אותו. אני שאלתי אותו האם כואב לו והוא התחיל לבכות.כשג'ין התחיל לבכות נאמג'ון עודד אותו ואמר שעוד שניה הכל יעבור ושיהיה לו נעים וטוב. ג'ין הבין שעוד שניה הכל יהיה מצויין כי נאמג'ון לא יפגע בו אף פעם. נאמג'ון ראה שג'ין נרגע אז הוא התחיל להזיז את הדילדו לאט לאט ובכל פעם ג'ין ניסה לא לצרוח את השם של נאמג'ון ולצעוק לו : "כן פאק מי דאדי חזק יותר". ג'ין לא יכל להתאפק ואז צעק את מה שרצה לצעוק קודם. נאמג'ון שמע את הצעקה ואמר שג'ין לא עמד במילה שלו להיות ילד טוב ובגלל זה מגיעה לו עונש. נאמג'ון הזיז קצת את הכפתור של הצעצוע שגרם לג'ין לרעוד.
הצעצוע היה על מצב מספר 1 וג'ין התחיל לרעוד ולהתנשף מהר מאוד. נאמג'ון היה כל כך קשה לכן הוא החליט לעשות ביד וביד השניה להוציא ולהכניס את הצעצוע מתוך ג'ין. ג'ין התחיל להתחנן שנאמג'ון יתן לו לגמור ונאמג'ון אמר שרק כשהוא יגמור אז גם ג'ין. מהר מאוד עם כל התשובות האלה נאמג'ון גמר ונתן גם לג'ין לגמור . ג'ין גמר על עצמו ונאמג'ון לקח את האצבע שלו ניגב את השפיך הלבן והחם שלו ושל ג'ין, אמר לג'ין לפתוח את הפה שלו ואז נאמג'ון הכניס את האצבע שלו שהיתה כולה השפיך של שניהם ואמר: "ג'ין תלקק את כל מה שיש לי על האצבע ותגרום לה להיות נקיה אם לא אתה תענש יותר ממה שעכשיו ואתה לא יודע מה תיכננתי לך להמשך הערב. ג'ין מהר מאוד ליקק ובלע את כל מה שהיה לנאמג'ון על האצבע. נאמג'ון אמר: "ילד טוב" ואז הוא הפעיל את הדילדו על מצב שתיים ג'ין כבר לא יכל לזוז או בכלל לדבר ואז נאמג'ון אמר: " עכשיו אם אתה לא תענה לי על השאלה ששאלתי קודם אתה תישא בתוצאות והם היו קשות. ג'ין ניסה לדבר אך כל שניה נקטע לבסוף הוא הצליח למלמל שהוא פשוט לא הצליח להיתאפק ופשוט חשב על הסיטואציה שהיתה במכונית וזה שנאמג'ון תפס אותו כשעומד לו הזין והוא רואה פורנו (שקר). נאמג'ון לא רצה להאמין ואז הוא צעק: "זה שקר אני רוצה את האמת!" ג'נין נבהל מהצעקה של נאמג'ון ואז נאמג'ון העלה את המצב למצב 3 וג'ין פשוט התחיל לצרוח. נאמג'ון אמר אם הוא לא יגיד את האמת אז הוא יתחיל להכאיב לו וזה לא יהיה נעים. ג'ין התחיל לבכות ולא רצה להגיד את האמת. נאמג'ון לעומת זאת באמת חשב שג'ין אמר את האמת קודם ולא חשב שזה היה שקר אבל נאמג'ון רצה לדעת את האמת לכן הצטרך קצת להכאיב להיונג שלו. נאמג'ון אמר אם אתה לא אומר עכשיו את תופס לך הפטמות ומתחיל לנשוך אותם. ג'ין בכל זאת לא הסכים להגיד אז נאמג'ון התחיל לנשוך לו בפטמות וג'ין צעק בבכי: "אני אוהב אותך! אני אוהב אותך כבר הרבה זמן! ואני גנחתי את השם שלך כי חשבתי על מה שקרה באוטו וזו האמת שחשבתי על זה כי עמד לי בגלל המחשבות על הפעם הראשונה שלנו אם נהיה יחד!" נאמג'ון כששמע את מה שג'ין אמר היה בשוק מוחלט ולא ידע מה לעשות, אז הוא פשוט ניגב את הדמעות וביקש מג'ין להירגע. נאמג'ון הוציא מהר את הצעצוע מתוך החור של ג'ין ואמר: "ביבי בוי שלי, אני לא יודע מה לעשות אתה אומר לי את הרגשות שלך אבל אני לא בטוח בשלי כי מצד אחד אני סטרייט אבל מצד השני מה שעשיתי עכשיו זה בכלל לא מה שאני אמור לעשות. גם כן אני מאוד רוצה לזיין אותך שזה לא קרא לי עם אף אחד אחר אז תיתן לי קצת לחשוב על זה אני אענה לך בבוקר אם אני רוצה שנהיה יחד או לא כי אני צריך לעשות סדר בראש קצת. אני מצטער שזה כך אבל אני פשוט לא יודע מה לעשות אז נראלי נעצור כאן ונראה אם נמשיך עם זה או משהו, מקסימום לא יהיה בינינו סקס אלא פשוט נשאר חברים ללהקה וחברים טובים כמו קודם". נאמג'ון סובב את ג'ין על הבטן פתח את האזיקים ושם אותם איפה שלקח. נאמג'ון אמר לג'ין: "לילה טוב" ואז ג'ין אמר לו: "שישאר לישון כאן איתו" נאמג'ון לא הסכים ומהר הלך לחדרו.מקווה שנהנתם ואם אתם רוצים לדעת מה נאמג'ון יענה לג'ין אתם תצטרכו לחכות לפרק הבא.
YOU ARE READING
אהבה שיכורה Namjin
Romanceהסיפור מספר על הקראש של ג'ין לנאמג'ון שבסופו של דבר הם יהיו ביחד אבל קודם כל יש מכשולים רבים לעבור גם כן הסיפור הוא +18 boy&boy