36

1K 106 44
                                    


Πριν ξεκινήσει το υπεροχοτελειο κεφάλαιο που έγραψα σήμερα αντί να διαβάζω ιστορία θέλω την προσοχή σας φορ σαμ σεκοντς

Ξεκίνησα καινουρια ιστορία που λέγετε DROWNING | myg και όπως καταλαβαίνετε είναι με τον Yoongi από bts φυσικά όποτε (αν θέλετε) τσεκάρετε την.

Λοβ γιουυ

Ααα παραλίγο να το ξεχάσω! Αυτή η ιστορία έφτασε 30k views ενώ έχει μονο 35 κεφαλαία και ΑΑΑΑΑΑΑΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΦΑΜ❤️







Μπακ του δε στόρυ -

"Μωρή κάτσε λιγο ήρεμα. Θα σου βαλω το eyeliner μέσα στο μάτι" γκρίνιαζε ο seokjin μέσα στα αυτιά μου.

Αλλες φορές που τον ΠΑΡΑΚΑΛΑΩ λέει όχι αλλά σήμερα είχε νεύρα με τον Joonie όποτε για να μην με σκοτώσει τον αφήσα να χρησιμοποιήσει την μάπα μου.

"ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΧΡΥΣΟ ΜΟΥ" άκουσα την γιαγια μου να φωνάζει από τον κάτω όροφο και ρολλαρα τα μάτια.

Ο Seokjin έσκασε στα γέλια μόλις το ακούσε και τον βάρεσα.

"Ετσι θα σε φωνάζω από εδω και πέρα" μου είπε και τον αγριοκοίταξα. Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και άνοιξα την πορτα του δωμάτιο μου.

"ΤΙ ΕΓΙΝΕ;"

"ΗΡΘΕ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΚΑΛΒΙΝ ΚΛΑΙΝ, ΚΑΙ ΣΕ ΖΗΤΑΕΙ"

"Ναι ξες και την καλβιν κλάιν τρομάρα σου" μονολόγησα.

"ΤΙ;"

"Έρχομαι λέω" κατέβηκα τις σκάλες και είδα την γιαγια μου να έχει στην αγκαλιά της τον Jimin και να του τραβάει τα μάγουλα. Ο Jimin απλως χαζογελούσε.

"Γιαγια, φίλος μου είναι" της είπα για να τον αφήσει ελεύθερο.

ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΖΗΣΩ.

"Αυτον να μου φέρεις για γαμπρό" είπε περήφανη και εγώ γέλασα άβολα. Έπιασα το χερι του Jimin και γρήγορα άρχισα να τον τραβάω καθώς ανέβαινα τις σκάλες.

Φτάσαμε έξω από το δωμάτιό μου και με κόλλησε στον τοιχο, δίπλα ακριβώς από την πόρτα

ΝΑ ΟΡΙΣΤΕ... και αυτός ο τοίχος κρύος είναι.

"Άκουσες τι είπε η γιαγια σου. Γαμπρό της με θέλει" είπε πονηρά και έφερε το πρόσωπο του σε σχεδόν μηδαμινή απόσταση από το δικό μου.

"Μην τολμήσεις και την φιλήσεις" είπε υστερικά ο Seokjin που στέκονταν στην πόρτα του δωματίου μου και μας κοιτούσε δολοφονικά.

PERV | pjm Where stories live. Discover now