45

442 43 5
                                    

Με το που ακούω το κουδούνι του σπιτιού μου τρέχω για να ανοίξω στον Jimin πιο ενθουσιασμένη και από όταν έχει έρθει ο ντελιβερας. Ανοίγω την πόρτα και πριν καν προλάβω να τον δω καλά καλά με σηκώνει στην αγκαλιά του και με σφίγγει σαν να μην υπάρχει αύριο.

«Jimin-με-σφίγγεις-πολύ» λέω με δυσκολία καθώς νιώθω το οξυγόνο μου να λιγοστεύει ανάμεσα στα μπράτσα του.

«Οι δικοί μου θα λείπουν για δυο βράδια. Θα έρθεις να μεινεις μαζί μου» λέει πονηρά μόλις με αφήνει στο έδαφος, χωρίς φυσικά να απομακρύνει το σώμα του από το δικό μου, και δαγκώνει τον λοβό του αυτιού μου.

«Αλήθεια;» τσιρίζω ενθουσιασμένη και αρχίσω να φιλάω όλο του το πρόσωπο.

Η μάνα μου θα με σκοτώσει μόλις μάθει ότι σκοπεύω να λείπω από το σπίτι δυο βράδια και πόσο μάλλον ότι θα κοιμάμαι στο αγόρι μου, το οποίο δεν έχει ιδέα ότι υπάρχει.

Μμ, μάλλον το τελευταίο δεν χρειάζεται να το μάθει αν θέλω να παραμείνω ζωντανή...

Πριν αγχωθώ για την αντίδραση της μάνας μου, ο Jimin με σηκώνει πάλι και με ρίχνει πάνω στον καναπέ του σαλονιού. Σκαρφαλώνει πάνω μου και στηρίζει το κεφάλι μου στο στήθος μου.

«Θα πρέπει να πω στην μάνα μου ότι θα μείνω στον Seokjin» αναστενάζω προβληματισμένη

«Μωρό μου μην ανησυχείς» ψιθυρίζει μπροστά από τα χείλη μου και τελικά με φιλάει. Ξαφνικά όλες μου οι σκέψεις εξαφανίζονται και το μόνο που έχω στο μυαλό μου είναι ο Jimin.

Καθώς τα χείλια μας βρίσκονται σε επαφή και οι γλώσσες μας αγκαλιάζονται, τα χέρια του κρατούν σταθερά την μέση μου ενώ τα δικά μου χτενίζουν τα μαλλιά του. Το άρωμα του είναι η μοναδική μυρωδιά που μπορώ να αισθανθώ.

Το τοπακι μου και η μπλούζα του κείτονται πλέον στο πάτωμα. Τα χείλη του αρχίζουν να σχηματίζουν ένα μονοπάτι υγρών φιλιών από τον λαιμό μου ως το κατώτερο μέρος της κοιλιάς μου.

«Μωρό μου» μουρμουρίζει μπερδεμένος. «Πως ανοίγει το σορτσάκι σου;» ρωτάει τελικά και γελάω με την έκφραση του.

«Έχει φερμουάρ από πίσω» λέω χαμογελαστά και ανασηκώνω τον πισινουλη μου για να μπορέσει να κατεβάσει το φερμουάρ μου.

Αφού το καταφέρνει, το σορτσάκι μου πέφτει και αυτό στο πάτωμα για να κάνει παρέα στα υπόλοιπα ρούχα μας.

«Μμ»

Γλύφει τα χείλη του ενώ επεξεργάζεται την εικόνα του ημίγυγνου σώματος μου μπροστά στα μάτια του. Νιώθω το προσηλωμένο βλέμμα του να καίει κάθε σπιθαμή της λευκής επιδερμίδας μου.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 28, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PERV | pjm Where stories live. Discover now