«Jimin σε χρειάζομαι πιο πολύ από ποτέ»
πριβιουσλι ον περβ
Ο αντικοινωνικος πισινουλης μου εφάπτεται στην γωνία του κρύου πατώματος του δωματίου του κολλητού μου. Ο χώρος είναι γεμάτος με σχεδόν είκοσι κορίτσια ακα ολες τις ψευτογκόμενες του σχολείου. Αν είχα επιλογή δεν θα πατούσα το πόδι μου εδώ πέρα αλλά είναι τα γενέθλια του Seokjin και δεν ήθελα με τίποτα να του χαλάσω χατίρι.
Ο JIMIN ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, ΕΧΕΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΑΥΤΟΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΩ :(
Βρίσκονται όλες μαζί συγκεντρωμένες στο κέντρο του δωματίου και μιλάνε για τις υπεροχοτέλειες νύχτες τους με τον Jeon Jungkook.
«Κορίτσια! Κορίτσια! Ξέρετε ποιος άκουσα ότι πηδάει τέλεια;» η τσιριχτή φωνή της Βερόνικας μου τραβάει την προσοχή και σέρνομαι αθόρυβα προς το μέρος τους για να ακούσω την συνέχεια.
«Ξέρω ξέρω!» φωνάζει μια άλλη δυνατά και την κοιτάζω με περιέργεια. «PARK JIMIN»
Την ίδια στιγμή που φτάνει αυτό το όνομα στα αυτιά μου παθαίνω ένα τεράστιο εγκεφαλικό και αρχίζω να πνίγομαι με τα ίδια μου τα σάλια και έτσι ως το κινούμενο ρεζίλι που είμαι, όλες οι κοπελιές στρέφουν το βλέμμα τους προς τα πάνω μου. Κοιτάω τον Seokjin αθώα και εκείνος φεισπαλμαρεται!
«Κάτσε» λέει η Βικτόρια με σηκωμένο φρύδι και με καίει με το επικριτικό βλέμμα της. «Η Jennie θα μας πει πως πηδάει ο γκόμενος της»
«Ε-μεις δεν-» πάω να πω αλλά δόξα τω Θεώ και τους δέκα απόστολους ο κολλητουλης μου με διακόπτει.
Αν μάθουν αυτές ότι εγώ και ο Jimin δεν έχουμε προχωρήσει δηλαδή δεν έχουμε γίνει ένα ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ Σ Ε Ξ φιουυυ το είπα... πέθανα!
«Είκοσι ένα εκατοστά ε Jen;» λέει ο Seokjin και ανοίγω τα μάτια μου διάπλατα. Γουελ είναι απαίσιος στο να λέει ψέματα σε κρίσιμες στιγμές!
Όλες σκάνε στα γέλια όταν βλέπουν την αντίδραση μου και κρύβω το πρόσωπο μου ανάμεσα στις παλάμες μου!
ΓΟΥΑΤ Ε ΣΈΙΜ!
«Άρα η μικρή Jennie είναι ακόμα παρθένα...» λέει δήθεν συμπονετικά η Βικτόρια, που παρεπιπτόντως ήταν η κολλητή μου στο δημοτικό, ενώ πραγματικά στάζει δηλητήριο από το χείλη της.
Αγκκ την μισώ!!!
«Καιιι κατ!» φωνάζει η Jessi και μόλις στρέφω το βλέμμα μου προς αυτήν συνειδητοποιώ ότι τόση ώρα με τραβούσε βίντεο.
YOU ARE READING
PERV | pjm
Fanfiction'eimai monh kai thelw parea ;)' Highest rank: #1 in jimin #1 in fanfiction #1 in bts Do not copy©