Flash back
Alergam,alergam......fugeam de ceva sau de cineva. Oricum era mai rapid ca mine. Îl puteam auzi cum mârâie. Ma încolțit. Niste ochi roșii se arată. După i-am văzut coltii. Era un vampir. Până atunci mi-a fost.
Prezent
Și de la 16 ani stau închisă într-o celulă. Fără lumină și cu un pahar de sânge. Acum am 18 ani. Și da, sunt vampir. Sunt aici pentru a lupta cu vârcolaci. Aștept să ies. Toți trebuie să iesim pentru a fi antrenați. Toată lumea simte vârcolaci care pândesc să ne sfâșie.
4 ore mai târziu
" Alinierea! " spune directorul
Stateam în rând cu toți. Avem vârste de 18- 20 de ani.
" Aici veți fi antrenați, veți merge la ore. Dar nu orice fel de ore. Cum sunteți vampiri trebuie să vă cunoașteți puterile. Așa că orele vor fi despre puterile voastre. Veți avea antrenamente. Dar nu o să ne purtăm cu voi ca în armată. Aici vom fi ca o familie. Trebuie să ne apărăm de chestiile alea. Veți sta aici o lună. V-am ținut închis pentru a vă obișnui cu izolarea în caz de atac. După antrenament o să fiți recrutați, adică o să formăm echipe de o fată și un băiat. Aveți nevoie de abilitățile fetei și punerea băiatului. O să fiți răspândiți în toată lumea pentru a vâna vârcolaci. "
" Acum, o să mergeți la panoul interior, pentru a vedea cu cine o să stați. Programul vostru va începe la ora 10 seara și se va termina la 5 dimineața. De la 10 la 2 aveți ore,de la 2 la 3 aveti masa iar de la 3 la 5 antrenament. " zice o femeie.
După primirea informațiilor merg spre camera mea. Deschid ușa și văd...
CITEȘTI
Sweet blood, Bitter love ( SUSPENDAT)
Vampir" Te-am iubit, te iubesc și te voi iubi mereu. Adio Harry. " spune ea și închide ochii. © limbaj vulgar, scene de violență, scene sexuale