Ani som to nečakal a už som bol na zemi. „Ty hajzel.." zamrmlal som a utrel som si krv, ktorá mi začal tiecť z nosu. „Teodor, Teodor... že ty sa nikdy nepoučíš?" zasmial sa na mne Leonard, keď ma videl na zemi z rozbitým nosom. V tejto chvíli som mu mal sto chutí jednu vraziť do tej jeho nechutnej tváre, tak som zavrčal. „Nevrč po mne ty bastard!" taktiež po mne zavrčal a kopol do mňa.
A teraz sa to stalo... Pribehol k Nám učiteľ Wildroof (Leonardov otec) a ja som sa len uškrnul. „Leonard Wildroof " ozval sa hrubý hlas spoza Leonarda, ktorý nasucho prehĺtol a začal ma zabíjať pohladom. „Čo si to pre boha spravil?" povedal zatiaľ kľudným hlasom. „To Teodor si začal!" vyhŕkol zo seba Leonard a potichu po mne zavrčal. Pán Wildroof zavolal jedného žiaka, aby ma odniesol do ošetrovne a Pán Wildroof ťahal Leonarda za ucho do budovy školy. Zaklonil som hlavu a vzdychol som si. „Toto je zase deň.." zamrmlal som a zatvoril som oči.
Asi po piatich minútach do mňa začal niekdo drgať a ja som zakňučal. „Žiješ?" Ozval sa ženský hlas a ja som ihneď otvoril oči. „Vyzerám tak že nie?" zamrmlal som a to dievča odomňa odskočilo. „Ja.. prepáč.." zakňučala a odstúpila odomňa dva kroky. Postavil som sa a zakňučal som. „Učiteľ Wildroof ma poslal..." nedohovorila lebo som ju prerušil: „Povedal že pošle žiaka a nie žiačku.. Ale tak keď už si tu.." mikol som plecami a išli sme do ošetrovne. No.. Skôr ja som tam išiel a to dievča bolo "doprovod". „Ešte si sa mi nepredstavila," povedal som v strede cesty, „Aké je to tvoje meno?..." zamrmlal som. „Moje meno je.."
Ahojte👋🏻 môj prvý príbeh je vonku a pomaly budem pridávať ďalšie kapitoly😂takže sa máte na čo tešiť🌸aj môžete posielať nápady na meno našej slečny😂
Z pozdravom Vaša Al❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vlčia krv.. [POZASTAVENÉ]
LobisomemTakže Náš chlapec menom Teodor Black, sa počas tohto príbehu zamotá do rôznych problémov😮, možno si nájde aj spriaznenú dušu😏ale kto vie?🤷🏼♀️