Nedopovedala lebo ju prerušil zvonček a ona potichu zakňučala „Prepáč, musím ísť na hodinu!" vyhŕkla zo seba počas behu a ani nie po minúte ju nebolo. „Paráda.." zamrmlal som a tak som išiel sám do tej ošetrovne. Po mojom čakaní a ošetrení, ma konečne tá sestrička pustila. No.. a čo by sa nestalo.. zazvonilo na ďalšiu hodinu a ja som rýchlo utekal do triedy. „Kde si bol tak dlho, Black?" povedala učiteľka, keď som vstúpil do triedy. „Bol som v ošetrovni.." pozrel som sa na katedru, „Pán Wildroof ma tam poslal" dodal som a pozrel som sa do zeme. „Choď si sadnúť" učiteľka si povzdychla a ja som si išiel sadnúť na svoje miesto.
„Takže dnes sa Vám predstaví, Vaša nová spolužiačka." učiteľka si prezrela triedu alespoň tri krát, aby sa uistila že sme všetci v triede a potom zakričala: „Môžeš vstúpiť!". Do triedy prišlo to dievča, ktoré som videl asi pred hodinou a zakňučal som. „A..Ahojte," nervózne sa pousmiala a všetci stíchli, „Moje meno je Alicia Silver a mám 18 rokov. Ráda kreslím, učím sa, jazdím na koňoch a spievam."okamžite si niektorí tí "populární" a hlavne rozmaznaní začali niečo šuškať. Ako ja sám viem.. Nieje to nič príjemné a hlavne v ich prítomnosti.
-Takže Alicia, hm?- pomyslel som si a prestal som vnímať okolie. Ani nie po desiatich minútach začalo zvoniť, konečne, na prestávku. Zobudil som sa z mojho denného "sna", pobalil som si učebnicu a zošit do tašky, z tašky som si vybral svôj hrubý zošit na moje kresby a začal som si čmárať nejakú krajinku so siluetami zvierat a pár ľudí....
Ahojte!👋🏻 asi po týždni, keď nie viac😅 tu máme novú kapitolu!🥀 Tentokrát to bude zrejme trocha kratšie, ale čo už?
S pozdravom
Vaša Al❤️
CZYTASZ
Vlčia krv.. [POZASTAVENÉ]
WilkołakiTakže Náš chlapec menom Teodor Black, sa počas tohto príbehu zamotá do rôznych problémov😮, možno si nájde aj spriaznenú dušu😏ale kto vie?🤷🏼♀️