•Esen 5•

65 6 0
                                    

Medyada Ediz'ciğiniz var:)
Bölüm şarkısı; Shawn Mendes lost in Japan

Ediz'den

"Ediz, kardeşim ne söyleyeceksen söyle hadi işim gücüm var"
Gözlerimi devirdim ve omuzlarımı silkip karşımda oturan Doruk ve Kayra'ya baktım. "Şimdi Bu Aras piçini Esen'in yanından uzak tutmam lazım" Kayra anladığını belli edercesine;" Aras'ı Esen'den uzaklaştırmak için plan kuralım diyorsun yani". Kafamı olumlu anlamda sallayıp "Plan Aras Bulut'u ortadan kaldırma planı" Doruk ellerini cebine atarak koltukta biraz daha yayıldı"bana herşey uyar kardeşim" "güzel o zaman planı bu akşam başlatıyoruz" ikiside kafasını olumlu anlamda salladı.

Kafamı koltuğa yasladım ve derin bir nefes aldım.

Esen'i Aras'ın eline bırakmayacaktım.

Aras'tan

"Aras kanki bak hadi lütfen bir iki bişey içicez kızlarla başka bir şey yapmıycaz" "istemiyorum Tan siz gidin işte" Tan'ın bitmek bilmeyen ısrarlarını dinliyordum; beyefendi üç kız ayarlamış ve kızlarla buluşmaya benimde gelmemi istiyordu .
Bilmem kaçıncı kez gözlerimi devirerek yüzümü ovuşturdum;"Tamam lan tamam anasını satayım geliyorum"
Sinsice sırıtıp saçlarını düzeltti.
Telefonunda bir kaç birşey yaptıktan sonra ekranı bana çevirdi üç tane kızın fotoğrafı vardı.
Sınıf kapısından içeri giren Esen'e döndüm kızların hiç biri ondan güzel değildi. Kafamda dolaşan bu düşünceden kurtulmak için kafamı her iki yana salladım. Telefonu elimle hızla kapatıp Esen'e gülümsedim.
Arkamda oturan Ege;" gülümsemeler falan noluyoruz abim?"
Zoraki bir şekilde sırıtarak "şansını zorlama bence abim"

********

Üzerime gri tişörtümü siyah hırkamı ve pantolonumu geçirip saçlarıma elimle şekil vererek evden çıktım.
Tan'ın yoğun ısrarı üzerine kızlarla buluşmaya gidiyorduk.
Tan'ın attığı konuma geldiğimde arabayı park edip kafeye doğru yürüdüm. En arka masalarda oturan Ege ve Tan'ı gördüğüm de hafifçe gülümseyerek yanlarına gittim kızlar çoktan gelmişlerdi. Tan ve Ege'yle toklaşıp sandalyeye rahat bir şekilde kuruldum. İçlerinden sarışın olan kız saçını düzelterek yapmacık bir şekilde gülümsedi ve elini tokalaşmak için uzattı.

'Köftelerimizi bitirdiğimizde Esen'e doğru döndüm. Elini bana uzatmış şirin bir şekilde gülümseyerek tokalaşmak için bekliyordu. Kaşlarım hayretle havalanırken;"Ben Esen Demir 17 yaşındayım'

Aklıma gelen şeyle gülümsememi durduramayıp gülümsedim.
Salak Aras, kız ona gülümsediğimi sanmıştı. Aniden yüzümü düşürüp zoraki bir gülümseme takındım ve uzattığı elini hafifçe sıktım.
Gözlerini gözlerimle buluşturup"şeyy selam ben Selin" omuzlarımı silkip ellerimi cebime attım;"Aras"
Kız yüzünü düşürdüğünde pek umursamayıp telefonumla uğraşmaya başladım. Selin adındaki kız bana doğru dönüp"Aras kendini anlatsana biraz bize" ağzını yayarak konuşması sinirlerimi bozuyordu. Gözlerimi kısarak saçlarımı elimle düzelttim;" adımı biliyorsunuz zaten daha fazla bir şey öğrenmeniz gerektiğini sanmıyorum" kız bozulduğunu belli ederek etrafa bakınmaya başlamıştı. Sandalyemi geriye doğru ittirip ayağa kalktım"kardeşim ben kalkıyorum" Tan kolumdan tutarak"abim daha yeni gelmiştik erken değil mi?" "Yok yok bu ortam bana fazlasıyla yetti hadi dikkat edin kendinize"

*****
Yüzüme çarpan soğukla kendime gelmiştim. Kaldırımda ağır adımlarla arabaya doğru ilerlemeye başladım. Omzuma dokunan elle arkamı döndüğümde sağlam bir yumruk yedim. Ne kadar kendimi korumaya çalışsamda, karşımda en az yedi kişi vardı. Yere yığıldığımda karnıma saplanan ağrıyla inledim.
"Aras!" İsmimi seslenen kişiyi görmek için kapanmaya başlayan gözlerimi zorlukla aralayama çalıştım; ama yapamamıştım. En sonunda direnmeyi bırakıp kendimi karanlığa teslim ettim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 07, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ESENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin