Sraz a znásilnění

532 8 16
                                    

Když jsem celá šťastná dorazila na sraz a vystoupila z auta, tak jsem ho okamžitě zahlédla. Tucet malých 9ti letých holčiček stálo v řadě, aby se s nim vyfotily. Nakráčela jsem si to k němu a na všechny jsem zakřičela: ,,ADAM JE MŮŮJ, UHNĚTEE!" procpala jsem se až k němu a vrhla jsem se mu kolem krku!! On zrovna držel BubbleAdam a pil. Z jeho obličeje jsem poznala, že je vyděšený, tak jsem se mu inhed vrhla na jeho mokré rty. Líbala jsme hoo, aww, moje první líbačka. On se chtěl odtrhnout, což mě trochu zarazilo, tak jsem si ho přitáhla ještě blíž. Po dokončení té líbačky jsem ho plácla přes zadek. Adam se zachvěl a bylo vidět že je nervozni.

Vzaala jsem ho za ruku a řekla mu, že mu potřebuju něco ukazat na dámských záchodkách.

Wc
Já: Aaa, Adámku!! Díky, že jsi mě poslechl a šel si s semnou
Adam: Kdo sakra jsi? Vubec te neznam??!!?
: Pššt, lásko, nic neřikej

Okamžitě jsem se mu vrhla znovu na rty a líbala ho, potom jsem si svlekla tričko a podprsenku. Pak jsem si svlekla své džiny. Teď už jen svléct Adama. Svlékla jsem mu jeho tričko a k mému překvapení MĚL NA SOBĚ PODPRU!! „Co to sakra je, Adamku?" řekla jsem. „Paneboze, co to delas? Nech me! Ty uchyle" vykřikl.
Nedalo se to zastavit, musela jsem to udělat. Ano, znasilnila jsem ho! Má touha byla silnějši, než já... Adam hned poté utekl celý spocený pryč. A já byla spokojená.

Tady je fotka, jak ho líbám*

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tady je fotka, jak ho líbám*

A jak to bude pokračovat dál? Můžete se těšit na dalši mega cute pokračování!!!
Davejte liky a čtěte, dekuju :**

Adam Kajumi je cutkaaa🤤Kde žijí příběhy. Začni objevovat