Bölüm 3

117 108 63
                                    

Aslında mücadelem doğarken sona ermişti. Sahte mücadele ve sahte son... Şimdi ise gerçek mücadele: Ölüm ile mücadele. Sonum nasıl olacak ,bilmiyorum.

Yaklaşıyorlar...Ayak sesleri ,çoğu insanın yaklaştığını dile getiriyor. Korkuyorum. Bana yapacakları şeylerden. Herşeyden...

Yine kapının klik sesi. Ve ardindan olanlar çok benzer.
Kulağımda bir nefes hissettim. Eğilmiş bir adam. Tanıdık bir koku.
-Bu kadar hızlı olacağını tahmin edememiştim. Seninle oynamam için uzun bir sürem var sanıyordum. Yanılmışım. Şimdi ellerini açıcağım ve sakin bir şekilde ilerliyeceğiz anlaşıldı mı?

Tam da tahmin ettiğim gibi mücadelem sona eriyor. Karşı koyamam. Hayir, bunu yapamam. Serbest bırakmalıyım artik. Beynimi kurcalayan tüm soru işaretlerini...

Kafa salladim:
-Olacaklara boyun eğeceğim. Istediğiniz her neyse alın. Acı içinde.
Yüz ifadelerini merak ediyorum, takipcilerin. Çünkü ses kesildi bir an da. Ilk olmalıyım... Herşeye boyun eğecek en güçsüz et yiyen . En güçsüz.

Zincirlerim açıldı. Ayak ve el. Saniyeler bile sürse bu özgürlük,özgür olmak çok güzel... Bacaklarimi hissetmiyorum. Kaç saattir uzanmış vaziyetteyim,sayamadım . Artik işe yaramayacak şeyler bunlar, canımı sıkmaya değmez.

*#*#*#*#*#*#*

2 dakika kadar kısa bir süre yürüdük. Etrafimda ki takipçiler 4 yanımı çevirmiş, ani hareket yapmamı bekliyorlardı sanki. Hissediyorum. Bir kapı ve ardından başka bir kapı. Görememeye alıştım.
Ayak sesleri yok oldu,çığlık atacağım odaya hoşgeldim. Kadifemsi dokusu olan bir koltuğa oturttular beni. Korkmuyordum.  Hatta kahkaha atasim geliyodu,kendimden utanıyorum. Lanet olsun ki çok güçsüzüm.

-Merhaba Yağmur. Seninle tanışmak benim için bir onur. Ben Altemur. Bu Dünya da kalan tek üs diyebiliriz.

Altemur... Tanıdık bir isim. Kurcalama Yağmur!

-Bana Dünya'yı anlatma Altemur! Bilmemi istedigin şey Dünya olsaydi gözlerimi bu lanet şeylerden kurtarırdın.

Ses tonu benimkinin aksine sakindi.
-Ne desen haklisin. Ama bunu yapamam. Güven bana bu şekilde daha güvendesin.

-Bu şekilde mi? Bu şekilde haa. Gerçekten mi? Sen acı içinde al tüm kanları. Sonra öldür bizi ve sonuç ne? Biz daha da güvendeyiz. Et yiyenler daha güvende.

-Sakinleşmelisin Yağmur. Böyle anlaşamayiz ve ben senin canını yakmak zorunda kalırım.

O kalın, iğrenç parmaklariyla çenemi sıkıyordu. Gerçekten ağrımaya başladı. Çenemi kurtarmaya çabalıyorum. Sonuç olumlu.

Nefes nefese kalmis bir adam.
-Altemur Bey. Kaçmış o. Takipçi yok.

Kimden bahsediyordu bu adam?

-Daha bir kadina bile sahip cikamiyorsunuz. Öldürün onu. Sonrda et yiyenlerin önüne atın. Sonunda bir işe yarasın. Kahkaha attı. Iğrenç ses tonu beraberinde iğrenç bir kahkaha.

-Emredersiniz.

-Ne kadar da değerlisin Yağmur. Nasil yaptığıni bana da göstersen cok işime yarar.
Bu adam yine ne sacmaliyor.
-Takipçin, senin için ölümü göze alan takipçi. Manyak bir takipçi.

Arya...Hayır, bunu yapamaz. Öldürttemez.

BU BÖLÜM DİGER BÖLÜMLERE NAZARAN DAHA AZ KELİMELI BÖLÜM OLDU. COK YAZARAK SİZİ SIKMAK ISTEMIYORUM.IYI OKUMALAR OKURLARIM. VOTELEMEYI UNUTMAYIN 🙋‍♀️💕.

   

ET YİYENLERİN SÖZCÜSÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin