MİNECRAFT:BAŞLANGIÇ

38 1 1
                                    

Steve o gün çok yorgundu. Hemen eve gidip dinlenmek istiyordu. İşi bugün çok yoğun olduğundan işten geç saatlerde çıktı. Yolda giderken evinin altındaki bodrumda neler oldugunu merak etti.  O bodrumda işine yarayacak birşeyler olacağını tahmin ediyordu. Evine nihayet gelmişti. Kapıyı açtı ve içinden derin bir oh çekti ceketini askılığa astı. Mutfağa gidip dolaptan kızarmış tavuk aldı tabağın içine koydu. Ve yatak odasına gitti. Kıyafetlerini çıkardı dolaba koydu. Geceliklerini giydi ve mutfağa gitti. Sandalyeyi çekti ve oturdu yemeği yemeye başladı. Karnını doyurunca oturma odasına gitti ve televizyonu açtı. 15dk kadar televizyon izledi. Ve uyuyakaldı. Sabah erkenden kalktı. Uyanması zor oldu ama yüzünü yıkarken işinin bugün olmadığını hatırladı. Ve geri yattı, öğlen kalktı kahvaltıyı yaptı ve bodruma indi. Bodrumda bir çeşit kitaplık vardı. Hemen yanına gitti, kitapların çoğu koyu renkliydi ama bir tanesi açık mavi bir kitaptı tabi bu dikkatini çekti. Kitabı eline aldı. Yukarıya çıktı ve kitabı okumaya başladı. Kitapta kocaman bir yazıyla MİNECRAFT yazıyordu. Sayfayı çevirdi, sayfada bir ayna resmi vardı altında ise bunun bir ışınlayıcı bir eşya olduğu ve özellikleri yazıyordu. Bu aynanın ışınladığı yer hakkındaki bilgileri de okudu şöyle yazıyordu;ışınlandığınız yer bir adadır ve bu ada sonzuza kadar uzanır. Bu adada sıradışı yaratıklar ve hayvanlar vardır. Buraya birisi gidince eğer bir kişi daha bu aynadan geçerse bu adada olacağı ve bu adaya gitmek istediğinizi tekrar tekrar düşünün yazıyordu. Ve burdan enderdragonu öldürmeden çıkamıyacağı yazıyordu. Steve gitmeyi çok istiyordu ve hemen  bir kâğıda bu aynadan geçtiğini, eğer bu maceraya katılmak istiyorsan şu aynadan geç yazdı ve aynanın yanına koydu. Ve aynadan geçti, ama çok önemli birşeyi unuttu!!!! Su ve yemek!!!!!! Heyecandan bunları unutmuştu ama kitapda hayvanlar vardır yazısı onu biraz rahatlattı ancak sıradışı canavarlar vardır yazması rahatını kaçırdı. Biraz odun topladı çalışma masası yaptı çubuk ve tahta yaptı. Bunlardan tahta kılıç balta ve kazma yaptı. Ve daha çok odun topladı ev yaptı kapı yaptı ilk günü  yerde yatarak geçirdi. Sabah ise koyunların yünlerini topladı ve bunları tahta  ile şekillendirerek yatak yaptı. Dışarıda inek ve domuzlar gördü. Onları öldürüp ineğin etlerini ve derilerini çantasına koydu domuz etlerini ise orada yedi. Çiğ et yediği için midesi çok bulandı. Hava kararmaya başladığında evinde olmuştu. Derilerden battaniye yaptı. Ve tahta kazmayla kazdığı taşlardan fırın şeklinde bir eşya yaptı. Taş kazaken kömür ve demir bulmuştu. Tahtadan sandık şrklinde bir eşya yaptı ve eşyaları içine koydu. Sıcacık ve rahat yatağına yattı. Sabah ilk işi demirden birşeyler yapmak olacaktı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 02, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MİNECRAFT:BAŞLANGIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin