(Düzenlendi.)
Telefonumu yatağıma fırlattım.Odamın perdelerini çektim. Hızla üzerimdeki kıyafetleri çıkardım, dolaptan L beden geniş beyaz tişörtlerimden birini çıkardım, siyah şortlarımdan birini de çıkarıp hızla üzerimi giyindim.
Kıyafetlerimi katlayıp koltuğun kenarına koydum.
Yatağıma atlayıp telefonumdan bugün bizimkilerle çekildiğim fotoğraflara bakmaya başladım.
Bir fotoğrafta durmak zorunda kaldım.
Fotoğrafta telefonu Sung Ji tutuyordu. Hae Jin onun sırtına atlamış kollarını Sung Ji'nin boynuna ve bacaklarını da Sung Ji'nin beline sarmıştı.
Arkada çimlerin üzerinde oturan biz vardık.
Wook'un kolları belimdeydi, bacakları benim bacaklarımın hemen altında gibiydi, ben bir elimle ✌ yaparken diğer elimde Wook'un ellerinin üzerindeydi.
Wook aptal gibi sırıtıyordu.
Fotoğrafa tekrar bakıp güldüm.
Telefonun ekranını kapatıp telefonu komodine koydum ve gülerek yatağıma atladım.
Sanırım soğuk savaş işini sonraya bırakabilirim.
Yatağımda iyice yayıldım ve bugünün yorgunluğuyla uykunun beni mayıştırmasını bekledim.
Kısa bir süre sonra yavaş yavaş kendimi uykuya bırakmıştım.
#_#
Gözlerimi uyku sersemliği ile açtım biri bana sesleniyordu.
"Sang Mi hadi uyan! "
Bir düşünelim bana bu evde kibar bir kelime bile kullanmadan hitap eden kim var?
5 saniyeniz var..
4
3
2
1
Süreniz bitti! Doğru cevap tabiki Jeon Jungkook olacaktı.
Bilenlere buradan koca bir kucak dolusu SEVGİ gönderiyorum~~♡
Sang Mi:
-Ne var?Jungkook:
-Ha?Sang Mi:
-Beni sırtında taşısana~~Gözlerim kapalı şirin olmayı deniyorum cidden bu zeka zor bulunur.... anbsbsjajnanabhaj
Jungkook:
-Asla!"Senden iyilik isteyene kabahat..." diye mırıldandım.
Jungkook:
-Yine uykuda mı konuşuyordun! Ben de uyandın sanmıştım.. Gerizekalı!Hadi ama....
En son ortaokulda uykuda sayıklıyordum!
Ayrıca GERİZEKALI mı? Yanlış kişiye çattın adamım!
Gözlerimden birini hafifçe araladım.
Sessizce doğru anın gelmesini bekledim.
Jungkook sırtını bana döndüğünde çevik hareketlerle sırtına atladım.
Sang Mi:
-Hey Jeongguk yanlış kişiye gerizekalı dedin! Senden özür istemiyorum ama bir şartla seni affederim, beni sırtında mutfağa kadar taşı yoksa meleğime beni yere düşürerek uyandırdığını söylerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Brother Is My Teacher | JJK
FanfictionAğabeyim Jeon Jungkook benim gibi üzülsün, günlerce benim gibi ağlasın istiyorum. Evet onun benim gibi suçluluk duygusuyla nefes alamayacak raddeye gelmesini istiyorum. Yaptığı her hakaretin açtığı derin yaralardan onda da oluşsun istiyorum. Onun...