-Ні Ваша Світлість, не робіть цього,-Мішель вибила з рук Арії флакон з отрутою.
-Мішель, що ти тут робиш?- здивовано тремтячим голосом запитала Арія.
-Ви, від того часу, як прийшли від короля були сама не своя. А після того ,як від вас вилетіла та гарпія Юкі , я не змогла більше терпіти і вирішила вас перевірити. І бачу я зайшла вчасно.
Арія не відповіла на це нічого. Її руки трусилися, а в очах ще були непролиті сльози.
-Навіщо ви хотіли це зробити? Я ніколи не могла подумати що ви вирішетесь на це. І через що? Через цю змію? Я права? - в її голосі змішались лють, страх і відчай. Вибуховий коктейль який готовий був виплеснутись будь-якої миті.
Арія продовжувала мовчати.
-Вона зовсім цього не варта, вона і вашого нігтя не гідна . Все що вона може це дерти носа до гора і вдавати з себе дуже розумну. От чому її досі ніхто заміж не кличе? Бо все що вона вміє це заритися в книги. В неї ні манер, ні краси вона вся пожовтіла від книг. А що вона носить? Безформний темний балахон, здається вона зовсім не знає,що існує мода,- з кожним словом Мішель розпалялась все більше.
Принцеса усміхнулася цим словам. А Мішель продовжила:
-Вона зла на вас , бо вона вам заздрить. Порівняно з вами вона сіра мишка. Ви одружені з прекрасним юнаком , маєте чудові манери і гарний смак. А сьогодні щей стали королевою. І ви маєте поводитися як королева, високо тримати голову і не схиляти її перед всякими . Вона лиш принцеса а ви королева. Тепер ви маєте велику владу і можете з легкістю знищити її.
Мішель продовжувала нашіптувати на вухо Арії і в неї все більше загоралися очі , а на лиці з'явилася злісна усмішка. Відтепер все зміниться ,більше не буде як колись. Сьогодні з'явилася нова Арія - королева Арія.
***
Після того ,як я вилетіла з кімнати Арії то трохи остигла і заспокоїлася. І зрозуміла що вона була надто жорстка з Арією , але вибачатися зовсім не збиралася, принцеса має зрозуміти , що за свої вчинки потрібно відповідати.
Довго думати про це не було коли потрібно було скласти промову і перевірити чи готова армія виступати, але перш за все передати Лайору наказ. І я збираюся зробити це негайно довірити цю справу комусь я не могла. Занадто важливою вона була, без наказу завіреного печаткою короля, армія не могла виступити за межі казарм і поля для тренувань, це вважалося би бунтом.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Одне Серце На Двох. Битва Королев
RomanceЧастина 2 Любов. Війна. Інтриги. Здавалося щоб іще сказати, та за цими трьома словами історія життя цілого королівства. Вся правда яскравого і такого привабливого королівського життя. Прийшов час скинути маски і показати своє нутро.