~2~

218 11 2
                                    

Глт.Кайра
Пристигнахме пред даскало и както винаги гаджето на Марто беше пред него.Той се казва Алекс(знам Jennieee_My_Queen ).Та Алекс дойде и прегърна Марто.Отдели се от него и прегърна и мен,че много неловко щеше да стане.
И тогава първия звънец би.
М-Да тръгваме!
Нглт.
Двамата влюбени се хванаха за ръце.докато минават по коридора,а главната ни героиня седеше отстрани и се дразнеше,че не я забелязват.Да не забравяме и съучениците,които се смееха на откритата любов на двамата гейове.Влюбените тръгнаха към залата по фвс,а Кайра към кабинета по География,защото е една година по-голяма.
Глт.Кайра
Влязох в стаята и видях БТС...



































Ебавам са
Глт.Кайра
Влязох в клас и както винаги същите маймуни...
Седнах си на чина и часа започна.Влезе Госпожа Болярова(така се казва истинската ми г-жа).
Г-Здравейт-
А<Ами>-Съжалявам за закаснението!
Г-Сядай...
А-БЛАГОДАРЯ!!!*вика*
Всички се засмяхме.Такава си е Ами...
Седна до мен и веднага започна да ми говори.
А-Кайра.*шепне*
К-Да!
А-Лист?!
Ами винаги си забравя нещо затова ѝ направих папка и там има задължителни неща за даскало.
К-Сама си вземи в папката са,че ма мързи.
А-Оф ок.
Та извади си.
Г-Деца ще има урок за дейност(демек около 3 задачи в учебната има за около 5 урока).
...
Би звеънеца и Ами(ндп) се обърна към мен.
А-Човек харесвам Виктор(Ами 😂)
К-Така каза и миналата година.
Ретроспекция
Бяхме 10-ти клас и дойде ново момче-Виктор.Ами в средата на годината почна да го харесва.Радвах се за нея докато каза,че ще му сложи любовно писмо в шкафчето.Знаех,че по някакъв начин Виктор ще разбере и ще я отблъсне и я разубедих.Тя си го харесваше.Един път беше болна и тогава ме преместиха с него на чин.Чух го да казва,че Ами е лайно.
Рязко бях станала и го зашлевих и го ударих еййй там👇.Когато се върна никой не ѝ каза за случката и така си и остана.Каза ми,че докато била болна чувствата ѝ избледнели демек не го харесва.
Сега:
К-1 април.
А-Как се сети?!
Посочих ѝ календара в края на стаята.
А-Ааааааа
К-бббб
И така казахме азбуката от а до я.Вече беше последния час който е



















Английски.
То английския е хубав час ама не и госпожата-Щерева или Матрьошката(пак моя госпожа).Часа почна и като скипнем караницата с Виктор заради това,че няма домашно тела ми звънна.
Щ-КАКВО КАЗАХ ЗА ТЕЗИ ТЕЛЕФОНИ?!
К-Госпожо важно е!
Щ-ИЗЛИЗАЙ!
Излязох и натиснах слушалката.
К-Ало
Л-Мила ела веднага!
К-Имам ча-
Л-Важно е!
К-Идвам!
Влязох в стаята и отидох до госпожата.
К-Госпожо много ме боли корема!
Щ-Излизай!
Взех си нещата и видях Ами да ми ръкомаха кът откачалка,но не я отразих и излязох и по-най бързия начин пристигнах пред сиропиталището.Влязох и видях BTS.

SheOnde histórias criam vida. Descubra agora