ikinci bölüm

1.3K 120 69
                                    

🎤 5sos - Amnesia 🎤

Gecenin huzurlu sessizliğini bozan korkunç bir gürültü koptu ve Min Yoongi sarsılarak uyandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gecenin huzurlu sessizliğini bozan korkunç bir gürültü koptu ve Min Yoongi sarsılarak uyandı. Uyanık zihni birkaç metre ötedeki mutfaktan gelen gürültüleri daha şiddetli duymasına yol açıyordu şimdi. Yatağından doğrulup kısa bacaklarını aşağı sarkıttı ve bir zamanlar lila olan ama şimdi griye yakın soluk renkli ev terliklerini giydi. Kırılan tabak ve bardakların sesi bir kadının aciz yakarışlarına karışıyor, en sonunda da güçlü bir adamın bağırışları diğer tüm sesleri ezip geçiyordu.

Yoongi yerdeki hayali gül yapraklarını ezmekten korkuyormuş gibi parmak uçlarında ağır ağır kapıya kadar gitti. Kapı kolunu olabilecek en sessiz şekilde indirip kapıyı araladığında sarhoş adamın savurduğu küfürler kulaklarını doldurmuştu.

Şimdi gerçek bir erkek olup annesini o canavardan kurtarabilirdi. Ama yapmadı. Cesur biri değildi. Köşeye kısıldığını hissettiği an tek yaptığı kaçmaktı. Bu huyundan nefret ediyordu.

Aslında tüm huylarından nefret ediyordu.

Hep kendini ve sevdiklerini koruyabilecek kadar güçlü biri olmayı hayal ederdi. Tıpkı bugün tanıştığı -tanışmak zorunda kaldığı- Kim Taehyung gibi. Yoongi ondan çok korkmuştu ama aynı zamanda kendinden emin ve cesur tavırlarından etkilenmişti.

Ya şimdi burada olsaydı? Yoongi'yi ve annesini korkunç babasından koruyabilir miydi? Ya da Yoongi'yi güçlü kollarının arasına alıp sakinleştirebilir miydi?

Yoongi hızlanan kalp atışlarını duyabiliyordu ve kendinden utandı.

Böyle bir zamanda aklına o kaba çocuğun gelmesi doğru değildi. Hem bazı araştırmaların insanların en savunmasız anda aşık oldukları fikrini ileri sürdüğünü biliyordu. Yoongi hiç değilse böyle bir anda herhangi birini, hele de Kim Taehyung gibi bir zorbayı düşünmemeliydi. Şıpsevdi ve romantik yapısı başını yeterince belaya sokmuştu zaten.

Kafasını iki yana sallayıp düşüncelerini dağıtmayı denedi. Ardından her zamanki gibi geriye dönüp yatağına girdi ve yorganı kafasına kadar çekip Tanrı'ya dua etmeye başladı.

Gecenin biran önce sona ermesi için sabaha kadar dua etti.

###

Güneş yeni yeni ışımaya başlamıştı. Yoongi başının ağrısına daha fazla dayanamayıp yatağından kalktı. Evdeki sesler saatler önce kesilmişti ama o bir türlü uyuyamamıştı işte.

Etraf lambayı yakmadan hareket edebileceği kadar aydınlanmıştı. Okul olmadığı için gün tamamıyla ona aitti. Dolabının önünde durup giymek üzere uzun beyaz bir tişört ile kendisine bol gelen kırmızı bir eşofman altı çıkardı. Havanın serin olduğunu düşünüp bir hırka almaya karar verdi ama şişesine su doldurmak için mutfağa girdiğinde hırkayı tamamen unutmuştu.

Pink Skirt | [taegi]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin