🎤 Sasha Sloan - Version Of Me 🎤
bu kez şarkıyı özellikle seçtim. "pink skirt"ün baş şarkısı olmaya adaydır kendisi qwkshsk keyifli okumalar~
Tuvalet aynasının kırılma sesi boş kabinlerde yankılandı. Yoongi ne kadar sürdüğünü anlayamadığı bir zaman sonra kendini kırık cam parçalarının arasında yerde bulmuştu.
Bu hale gelinceye dek yaşadıkları hızlı bir biçimde zihninden geçti gitti. Hatırladığı son şey Taehyung'u tıpkı kendine yaptığı gibi bir kozla tehdit etmesiydi. Yoongi onunki kadar sert bir mizaç kullanmamıştı bile ama Taehyung düşüncesiz biriydi. Şimdi Yoongi elleri kan içinde zeminde oturur pozisyondayken de canının nasıl yandığıyla ilgilenmiyordu.
Yoongi göz yaşlarını koluyla saklamayı dendedi ama bu girişimi Taehyung'un uzun parmaklaının kolunu sıkıca kavramasıyla başarısızlığa uğradı. "Beni tehdit etmeden önce iki kere düşün sik kafalı." Yoongi hıçkırdı. Hangisinin canını daha çok acıttığını kestiremiyordu. Taehyung'un fiziksel şiddeti mi yoksa kalbini paramparça eden sözleri mi?
Yoongi çığlık atmak istedi. İçindeki tüm fırtınayı tek bir ana kusmak istedi ama yapmaya gücünün yettiği tek şey ağlamaktı. Hıçkıra hıçkıra ağlamak.
Ve o da böyle yaptı. Sadece ağladı. Omuzlaı sarsılıyor ve sesi boş tuvalet duvarlarına çarparak cılız bir yankı uyandırıyordu.
Taehyung kısa bir an duraksadı ve geri çekildi. Yoongi bu sırada onun yüzünde küçücük bir merhamet okumuştu ama bu öylesine hızlı kayboldu ki Yoongi gördüğü şeyden emin olamadı.
Tuvalet kapısının gürültülü bir şekilde açıldığını duyan ikili gözlerini kapıya çevirdi. Hızlı bir hareketle içeri giren kişi Kim Namjoon'du. Yoongi ikinci kez onun sayesinde kurtulmanın minnettarlığını yaşadı.
###
"Ben önden girip birkaç şey söyleyeceğim. Ardından da sizi çağıracağım. Ama şimdilik burada bekleyin." Kim Namjoon Müdür odasının kapısının önünde Taehyung ve Yoongi'ye ciddi bir ses tonuyla uyarıda bulunuyordu. Kapıyı tıkladıktan sonra içeriden gelen onay sesinin ardından kapı kolunu indirdi ve içeri girer girmez kapıyı arkasından kapattı.
Yoongi Taehyung'a doğru kaçamak bir bakış fırlattı ama Taehyung hiç oralı olmadı. Gözlerini müdür odasının kapısına dikmiş hareketsiz bir biçimde bekliyordu.
Birkaç dakika sonra Namjoon kapıdan başını çıkarıp ikiliyi odaya çağırdı.
Yoongi Taehyung'un arkasından müdürün odasına girdi. Parmak uçlarını avuç içlerine bastırmış kafasındaki dağınık düşüncelerden mantıklı cümleler oluşturmaya çalışıyordu.
Orta yaşlı ve oldukça dominant görünen bir adamdı Müdür Kim Minjoon. Gri - bordo rengi mobilyalardan oluşan odada ellerini birbirine dolamış sert bakışlarıyla ayaktaki ikiliyi süzüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pink Skirt | [taegi]
FanfictionYoongi'nin Kim Taehyung'a olan zaafı, pembe eteklere olan zaafıyla yarışabilirdi. ::feminen yoongi:: uke!yoongi seme!taehyung