Nem voltam mindig olyan tekintélyes ember, mint ami ma vagyok.
Régen én is csak egy egyszerű utca gyerek voltam, akinek a legjobb délutáni kikapcsolódása az volt, hogy vagy a számítógépet nyomta megállás nélkül, vagy az utcán lógott a haverjaival és folyamatosan az emberek agyára ment. A Jungkook nevet még senki se ismerte és tök nyugodtan ment minden napom. Kijártam az egyetemet és mellé még 4 év jogot is tanultam.Általános iskolás fejjel még gondolkozni sem mertem ilyenen, mert nem érdekelt ez az irány, egyszerűen undorodtam tőle. De az emberektől is akik jogi pályára léptek. Egyszerűen hánynom kellett tőlük, a bunkóságuktól és attól, hogy mindenkit csak kihasználnak aki csak egy kicsit is gyengébb náluk.
Egyszer összetűzésbe is kerültem egy angliai, magát nagynak képzelő üzletemberrel, aki meg is fenyegetett, de ha ez még nem lenne elég, a családomat is felkereste és dühből felforgatta a lakásukat, amit aztán én tettem rendbe.
17 éves koromra viszont valami megváltozott, még én sem értem mi volt a hirtelen irány váltásom oka, de folyamatosan a könyvtárakat bújtam és minden joghoz kapcsolódó írást átbújtam legalább kétszer.
Miután végeztem az egyetemmel, jogásznak tanultam tovább amit sikeresen elvégeztem és saját céget alapítottam, ami mára elég neves lett.Az évek alatt teljesen a kiskori énem ellentétévé változtam, imádtak az emberek, dicsőitett mindenki és a nevem egyre feljebb és feljebb ugrott a ranglistán. Nem igazán szállt fejembe a dicsőség, de megromlottam. Koránt sem voltam olyan tiszta, mint gyermekkoromban, de csak ésszel tettem a dolgaim, mivel a pályafutásom is múlhat egy kis baklövésemen.
Minden lépésem szinte másodpercre figyelve van a biztonságom érdekében, néha még egy szál cigarettát sem szívhatok el magányosan az irodám erkélyére ülve.
Barátokban nem szenvedek hiányt, de tudom, hogy néhányuk csak a pénz miatt van mellettem. Szerencsére akadnak olyanok is, mint az unokaöcsém, John és még páran akik pelenkás korom óta ismernek, nem rokonok, de nekem a családtagjaim és bármit megtennék értük. A hangsúly a bármin van. Bennük sosem csalódtam.
És ez a családom büszke rám, édesanyám és édesapám is, még szerintem a kutyám Jenny is.
Szívem már nem sok maradt az évek és a sok ribanc után, akik a szerelmemet kihasználva le akartak nyúlni. Nagyon hamar rá kellett jönnöm, hogy nem hozzájuk vonzódom, randiztam jó pár előkelő hölgyeménnyel és szerelmes is voltam, de.. Nem tudtam lefeküdni velük, ahogy megláttam őket mezítelen testtel, elkapott a hányinger és elküldtem őket.
Igen, ez van, Jeon Jungkook meleg, de gazdag is...Köszönöm, ha elolvastad*-*
Sokat jelent nekem, mivel imádok írni és tele van a fejem jobbnál jobb ötletekkel amik kitörni vágynak az agyamból, de sajnos sok a hasonló agyszülemény, amiből egy-egy dolgot kitudok kaparászni, hogy megszülessen valami xD
Szóval íme, egy YoonKook sztori. ^^
Jungkook lesz a fejes, mint láthatjátok, nem lesz minden ilyen szép és jó.
Dehááát, ez majd idővel kiderül milyen piszkos dolgok történnek majd vele és Yoongi hogyan kerül képbe😏
~Hev fáááán. :3~
YOU ARE READING
Tegnap után is veled a halálba [YoonKook]
FanfictionA volt Alteregó. -Te meg honnan ismersz engem? -kérdezte nyeklett hangjával, úgy néz ki kicsit betojt tőlem. -Nem mindegy az most neked, nem szeretnél kiszabadulni? -mondtam mosolyogva. Bólintott egyet, mire kezemet nyújtottam..... 2019.06.26. Yo...