14

84 5 2
                                    

1.Pierwsze spotkanie
😃Styczeń🏡:
Właśnie wyjechałaś/łeś na stok narciarski.Nie za dobrze Ci to szło i cały czas się przewracałaś/łeś.Kiedy już myślałeś,że dobrze ci idzie znów zaliczyłaś/łeś glebę i sturlałaś/łeś się na sam dół stoku przy okazji zabierając ze sobą dwie dziewczyny.
Jak się okazało były to właśnie Sisters.
😃Luty🏡:
Weszłaś/łeś spacerujesz po paryskim parku.Zauważasz przechodzącą niedaleko Bilal Hassani.Podchodzisz i pytasz czy możesz zrobić sobie z nim zdjęcie.Bilal zgadza się i proponuje wspólne zwiedzanie Paryża. Nie jesteś odmuwić i zgadzasz się.
😃Marzec🏡:
Wraz z przyjaciółmi wybierasz się do kina.Przed sklepikiem z popcornem spotykasz cztery dziewczyny.Nie jesteś pewna/ny czy to Tulia,więc zaczynasz śpiewać refren,,Fire Of Love".Dziewczyny zaczynają śpiewać i odwracają się do ciebie przodem.Teraz masz pewnoś,że to one.
😃Kwiecień🏡:
Pewnego pogodnego dnia wybrałaś/eś się na basen.Po krótkiej rozgrzewce zaczynasz pływać,a po chwili slyszysz,że ktoś z basenu obok woła o pomoc.Bez wachania pędzisz z pomocą.Okazało się,że uratowałaś/łeś życie Leonorze.
😃Maj🏡:
Pewnego,upalnego dnia na wakacjach w Tunezji,które spędasz z przyjaciólmi na plaży spotykasz przypadkowo Johna Ludvika.Rozpoznajesz go i prosisz o autograf.Oczywiście go otrzymujesz. Na koniec robicie sobie wspólne selfie.
😃Czerwiec🏡:Na weekend wraz z rodziną wyjechałaś/łeś do spa.Niestety podczs sauny zatrzasnęłaś się w pomieszczeniu.Robiło się bardzo gorąco,kiefy nagle drzwi otworzyły się,ty ojrzałaś/łeś swojego wybawcę Željkę Vukčević z zespołu D-moll.
😃Lipiec🏡:
Jechałaś/łeś autobusem, kiedy usłyszałaś/łeś ,,Bileciki do kontroli".Zaczęłaś/łeś nerwowp szukać niletu,który pewnie zgubiłaś/łeś.Wtedy wyciągnęła się wynawcza ręka podająca Ci potajemnie bilet. Birzesz go i dajesz męrzczyźnie,ten po chwili odchodzi.Ty rozglądasz się i widzisz,że puszcza Ci oczko MARUV.
😃Sierpień🏡:
Wybierasz się do restauracji na obiad zajmujesz ostatni wolny stolik.Zamawiasz posiłek,a po chili podchodzi do ciebie mężczyzna i pyta czy mógłby się przysiąść do Ciebie bo to ostatnie wolne miejsce. Bez wachania zgadzasz się. Rozpoznajesz mężczyznę.Teraz wiesz,że siedzisz przy jednym stolilu z Duncanem Lorence.
😃Wrzesień🏡:
Siadasz na ławce w jednym z miejskich parków.Zaówarzasz,że na końcu ławki leży telefon i ktoś dzwoni.Chwytasz telefon i odbierasz.Ktoś zgubił ten telefo i za chwilkę przyjdzie pi niego.Po chili czekania słyszysz wesołe słowa podziękowania.Był to telefon Victora Crone.
😃Październik🏡:
Potrzebujesz pewnej książki i wybierasz się do biblioteki.Po kilku minutowych poszukiwaniach znajdujwsz to co potrzebowałaś/łeś.Udajesz się więc do biórka bibliotekarza.Bibliotekarzem dziś jest Serhat.
😃Listopad🏡:
Wybierasz się do teatru. Przed wejściem spotykasz ubraną całą na różwo dziewczynę.Poznajesz ją jest to Sarah Mc Tarnan.Pytasz ją czy wybieta się do teatru,a ona przytakuje.Proponujesz,więc wspólne delektowanie się sztuką.
😃Grudzień🏡:
Uciekł Ci tramwaj,więc czekasz na następny.Kiedy przyjeżdża nowy, wsiadasz i zajmujesz miejsce.Nieoczekiwanie podchodzo do ciebie Michael Rice i pyta czy mógłby skorzystać z Twojego telefonu bo jego się rozładował.

A Ty porzyczyłabyś/łbyś swój telefon przypadkowemu nieznajomemu w tramwaju?Buziaki💋💋

Eurowizyjne preferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz