✏W jakich okolicznościach dostaniesz autograf?💬
✏Styczeń💬:Wybrałaś/łeś się do sklepu,żeby kupić sobie czapkę z daszkiem.W sklepie zauważyłaś/łeś dziewczynę,która ma w koszyku stos kapeluszy.Rozpoznałaś/łeś w niej MARUV i poprosiłaś/łeś o doradzenie,jak i o autograf.
✏Luty💬:Podczas wycieczki do Berlina spotkałaś/łeś Sisters i powiedziałeś,że jesteś ich największą/szym fanką/fanem na całym świecie.Sisters zauroczyły się Tobą i dały Ci autograf,co więcej zaprosiły Cię na wspólne gofry.
✏Marzec💬:Podczas wakacji w Egipcie twoim przewodnikiem był Serhat,ale opowiadał,tak nudno,że wolałaś/wolałeś słuchać piosenek z Eurowizji 2019.
✏Kwiecień💬:Wybierzesz się na spacer do lasu i spotkasz tam grzybiarzy,jedynm z nich będzie Victor.
✏Maj💬:Wybrałaś/łeś się do muzeum ze znajomymi.W toalecie spotkałaś/łeś Johna.
✏Czerwiec💬:Wybierasz się do Galerii SztukiWspółczesnej.Wsród zwiedzających wypatrujesz Michaelę Pace.Podchodzisz do niej i prosisz o autograf.
✏Lipiec💬:Podczas podróży zgłodniałaś/łeś i postanowiłaś/łeś zjeść coś na szybko w McDonaldzie.Siadasz przy stoliku,a po chwili dosiada się do ciebie Nevena.Rozmawiacie,a wasze spotkanie kończy się zrobieniem wspólnego zdjęcia i napisaniem autografu na koszulce.
✏Sierpień💬:Podczs wakacji w Portugalii,na jednej z plaż spotykasz Conana,prosisz go o autograf,a ten ochoczo podpisuje ci kartkę i robi sobie z tobą wspólną fotkę na instagrama.
✏Wrzesień💬:Wybierasz się na koncert twojego ulubionego zespołu muzycznego w Polsce.Po kilku sekundach od rozpoczęciu koncertu zauważasz,że to nie koncert twojego idola,a Tulii.Jednakże zostajesz do końca,a po koncercie idziesz po wspólne zdjęcie.
✏Październik💬:Wybierasz się na imprezę do klubu z przyjaciółmi.Bawisz się świetnie pod sceną,gdy nagle na scenę wychodzi Luka.Kiedy tylko go zauważyłaś/łeś zemdlałaś/łeś z wrażenia.Obudziłaś/łeś się w pokoju gwiazdy,gdzie przy stoliku siedział piosenkarz.
✏Listopad💬:Razem z najlepszym przyjacielem wybraliście się do babeczkarni.Na miejscu zorientowaliście się,że sprzedawczynią jest Sarah ubrana w słodką,puchatą,różową spudniczkę.Na koniec zrobiliście sobie wspólne selfie.
✏Grudzień💬:W jednym ze sklepów odzierzowych spodobała Ci się sukinenka dziesz ją przymierzyć.Zakładasz ją,kiedy niespodziewanie do twojej przymierzalni wchodzi Ducan Lorence.Chłopak wychodzi zawstydzony,a gdy ty wychodzisz z kabiny on czeka na Ciebie,żeby Cię przeprosić.W ramach przeprosin daje ci bilety na swój koncert.