26

439 39 2
                                    

Чонгкук дори не усети кога заспа.


"Време е за работа. Тъй като той заспа ще почна с теб. "

Господина взе спринцовката, но преди да инжектира отровата, Техьонг го оплу по лицето.

"Много забавно. Това ли ще ти е последното нещо, което ще направиш? Мислех, че си по-умен от това. Ако гаджето ти беше будно щях да ви оставя на саме, но трябва да ви убия по-бързо, така че не се бунтувай и стой мирно. "

След това той инжектира отровата.

След като Чонгкук се събуди беше сам.

Огледа се за да намери Те, но го нямаше.

"Къде е Техьонг? " Пита Кук с притеснение.

"Спокойно, вече няма за какво да се притесняваш. Скоро ще си при него, само трябва да ти инжектирам серума и готово. "

"Не ми казвай... Убил си го?! "

"Да, но не се притеснявай, вие двамата ще сте заедно. "

"Ти гадно нищожество! Дано да гориш в ада и да умираш в мъчителни болки! Първо уби Джаксън, после Юнги, а сега и любовта на живота ми! Колко ли други хора си убивал?!"

Хаджийски почна да се смее.

"Стига вика, знаеш че те чувам отлично. "

Мъжа взе спринцовката и я напълни с течноста.

"Дано след това те намерят и да ти изтръгнат всички вътрешности в твойто тяло, да почнеш да се мъчиш в собствената си кръв! "

"Еха. Такъв остър жаргон. Давай, излей си го, а аз ще свърша мойта работа. "

"Ще умреш нещастник. "

"Да, както и ти. "

 Who You Really Are ? | Vkook/TaekookWhere stories live. Discover now