Şirkete yaklaşmıştım arabamı şirketin otoparkına park ettim ve şirkete giriş yaptım.Öncelikle tüm çalışanların hoş geldiniz açelya hanım demeleri üzerine bende herkese gülümsedim sonra asansöre bindim ve 10.kata çıktım.asansörden indiğimde odama doğru yöneldim ve odama giriş yaptım.Kabanımı ve çantamı bıraktıktan sonra masamın başına oturdum.Laptoptan 1-2 pop şarkı açıp güne enerjik bir şekilde başlamak istedim.Tam ayağa kalkıp dans edecektim ki telefonum çaldı.Arayan Berkay'dı.Benimle bir yerde buluşup bir şeyler konuşmak istediğini söyledi bende neler konuşacak diye meraklanıp tamam dedim ve konum attığı mekana gittim.Buluşmak istediği mekanın adı Moda Cafe'ydi.Moda Cafe genelde zengin ve elit insanların buluştuğu oturup resim attığı lüks bir mekandı.Lüks diyorum çünkü hem çok güzel dizayn edilmiş hem de çok pahalıydı.Neyse cafeye girdim Berkay'ın oturduğu masayı gördüm ve yanına gittim.Berkay'ın tam karşısınaoturdum ve evet ne konuşacağız dedim.o ise önce bir şeyler sipariş edelim dedi.Bende lafı uzatmadan peki dedim.Berkay garsonu çağırdı. Kendine bir Americano bana da Espresso söyledi. İtiraz etmedim sonuçta espressoyu sevdiğimi biliyodu ve bu yüzden söyledi ama yinede insan bir sorar dimi.Her neyse biraz bekledikten sonra kahvelerimiz geldi.Bende evet Berkay dedim benimle bir şeyler konuşacaktın.O da artık konuşması gerektiğini anladı ve lafa başladı.''bak Açelya seninle 6 aydır nişanlıyız ve seni doğru düzgün tanımıyorum bile.Ailelerimiz 3 ay sonra evlenmemiz için nikah tarihi alıp hazırlıklara başladılar.neredeyse 3 ay sonra karı koca olucaz ve ben karım olacak kişinin neyi sevdiğini neyden haz almadığını hobilerini fobilerini kısacası adı ,soyadı ve ailesi hakkındaki bilgiler dışında hiçbir bilgisini bilmiyorum.Yani dedim.O da yanisi bu iş böyle olmaz bak açelya sen iyi bir kıza benziyosun fakat ben seninle evlenemem.Yaaaa çok üzüldüm dedim.Çünkü ben senle evlenmeye can atıyodum diyerek umursamaz bir tavır aldım.Berkay ise bu şakası yapılacak bir konu değil Açelya biliyorum senin de benimle evlenmek istemediğini sana bu konuyla ilgili fikirlerini sormak istiyorum.Ne yapıcaz,ailemizi nasıl ikna edicez seninde fikirlerini öğrenmek istiyorum.Bu soru karşısında durup biraz düşündüm ve cevap verdim.Berkay ben gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum tek bildiğim babama karşı koyamam yani sen babana rest çekmelisin.Kusura bakma Açelya babama rest çekersem beni mahveder elimdeki her şeye el koyar.O zaman yapacak hiç birşeyimiz yok dedim ve ayağa kalktım.Berkay ise bana sana gerçekten inanmıyorum Açelya sevmediğin bir adamla nasıl ömrünü geçireceksin.Bu lafına sinirlendim ve sen sevmediğin kadınla nasıl geçireceksen ben de öyle geçireceğim hem sana şunu söyleyeyim biz evlensek bile evliliğimiz sadece kağıt üstünde olacak seninle aynı yastığa baş koymayı bırak seninle aynı odayı bile paylaşmam dedim ve hızlı adımlarla kafeden çıkıp arabama doğru yürümeye başladım. Arabama bindikten sonra eve doğru yol aldım. Bu konuşmaların üzerine şirkete gitmek istemedim.Tam eve yaklaşıyorken telefonumun çaldığını gördüm.Arayan yakın arkadaşım Mehtaptı.Telefonu açtım ve efendim Mehtap dedim.Mehtap ise ya Açelya akşam 8 gibi kızlarla Mert'in sahibi olduğu Blue bara gideceğiz sende gelsene. Başlarda bu fikre sıcak bakmamıştım ama düşününce kızlarla kafa dağıtmak iyi olur diye düşündüm ve tamam dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hafıza
RomanceBabasının baskılarından çok yorulmuştu Açelya. Artık hayatını kendi yönetmek istiyordu.Bu isteğini gerçekleştirmek için babasına baş kaldırdı. Evi terkedip arabasına bindi. Çok hızlı bir şekilde gidiyordu istanbuldan uzaklaşmak istiyordu ve tekirdağ...