9.Bölüm

16 5 2
                                    

Doktor ben şimdi ne yapıcam,hiç birşey bilmeyen hatırlamayan bir kızla ne yapıcam .Doktor ise bana cevap verdi.O zaman hatırlamasını sağlayacaksın dedi.Ben ise iyide nasıl dedim.Doktor ise daha öncede hafızasını kaybetmiş olan birkaç hastam oldu.Hepsinin de belli bir zaman sonra hafızaları yerine geldi.Ben ise belli bir zaman derken ne kadar bir zaman dedim.Doktor da aslında sana şu kadar bi zaman diyemem dedi.Çünkü zamanın ne kadar olduğu tamamen hastaya bağlı birşey.Benim kimi hastam 2 haftada kimisi 2 ayda kimisi de 2 yılda hafızaları yerine geldi.Zaman tamamen hastayla ve onunla ilgilenen kişi ile ilgili bir olgu.Bu yüzden sadece kızın değil senin de çabalaman gerek.Kıza geçmişini hatırlatacak ipucular lazım.Ben ise iyide kızla ilgili hiçbirşeyi bilmiyorum.Ona nasıl geçmişinden ipucular göstericem.Doktor ise durdu ve sonra elimden bu kadarı geliyor Eymen dedi.Kusura bakma ama kızın hafızasını yerine getirebilmek için ona geçmişinden sürekli sorular sor ona bişeyleri hatırlatmaya çalış.Ben ise yinede yardımların için sağol doktor diyip doktoru yolculadım.Kıza bakmak için kızın bulunduğu odaya girdim.Kıza baktığımda yatakta oturmuş bir şekilde ağlıyordu.Ona iyide neden ağlıyosun dediğimde bana baktı ve ben ağlamayayım da kim ağlasın.Burada bilmediğim bir yerde tanımadığım bi adamla bu odada yaralı ve hafızasını yitirmiş bir şekilde baş başayım. Bundan daha korkutucu bir durum olabilir mi.Ben ise kızın dediklerine hak veriyodum ama ne yapabilirdim ki bu durum benim suçum değildi.Kız bir anda ayağa kalktı ve ben gidiyorum dedi. Ben ise nereye gidiyosun dedim.O ise burada kalamam.Hem dışarıda belki bir yardım bulurum dedi. Ben ise saçmalama dışarısı şu anda senin için tehlikeli dedim.Kız ise burası çok mu güvenli dedi.Ben ise biraz yutkundum ve sonra cevap verdim.Evet dedim.Tabiki de burası senin için daha güvenli.Kız ise madem burası daha güvenli söyle sen kimsin dedi.Ben ise bu soru karşısında donup kaldım ve eğer ona seni ormanda tesadüfen yaralı bir şekilde bulup evime iyileştirmek için getirdim dersem.Burada 1 dakika bile durmaz ve burayı terkederdi.O yüzden sırf onun iyiliği için başka bir şey söylemeye karar verdim.Kız ise hadi cevap bekliyorum karşımdaki mavi gözlü adam kim diyerek sesini yükseltti ve cevap yoksa ben gidiyorum dedi.Ben ise tamam dur gitme söylüyorum dedim.Senin karşındaki bu mavi gözlü adam senin aşık olduğun adam dedim.Kız ise şaşırmıştı.Ben de evet ben senin erkek arkadaşındım dedim.Kendime inanamıyordum.Nasıl bir yalanın içine düşmüştüm ben.Sessiz sakin hayatıma bir anda giren bu kızla ne yapıcaktım ben dedim ve kızın şaşkın bakışlarına bakmaya devam ettim.

HafızaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin