BAB 14

52 3 0
                                    

Arina POV

"Sorang je ke bosskur ?" Aku mencebik

"Kenapa buat muka macam tu ? Marah ii ? Taknak la macam ni takelok la. Nanti abang lagi suka" Lelaki yang berambut macam Lee Min Ho cuba pegang tangan aku

"Jangan pegang aku !"

"Shhhhh,jangan la jerit. Buat sakit anak tekak je bukan ada sape pun kat sini" Aku mencebik lagi. Kawannya cuba menyentuh pipi peloles aku.

Aku paling pantang sekali sapa pegang muka aku. Dah la tangan kotor ada hati nak pegang muka aku. Naik jerawat aku saman kau.

"Jangan kau sentuh muka aku ! Jangan dekat dengan aku boleh tak ?" Aku mula membuka langkah ke belakang sikit demi sedikit. Bila aku nak lari dorang sempat pegang aku.

"Ishh lepas la babi. Tolonggg!! TOLONGGGG TOLONGG ! Jangan sentuh aku laa. Korang taklayak nak sentuh aku! Aku taknak la!"

"Kau diam ! Sebelum kami berkasar dengan kau"

"Korang angkat dia cepat !"

Aku meronta-ronta sekuat hati. Ya Allah.. selamatkanlah aku,aku tau banyak dosa aku buat tapi jangan Engkau uji aku macam nii..Aku mula menangis dan menjerit.

"Kau diam boleh tak ! Jangan nak meronta !"

"Aku taknak ikutt ! Lepaskanlah akuu ! Lepas laa !! TOLONGG ! TOLONGGGG !"

V POV

"Dah lama ke korang buat kerja ni ?" Tiba ii 3 orang penjahat berhenti

"Kau sape !"

"Hah ? I don't understand what are you talking about ?"

"Weh ! Kau takpayah nak tunjuk mat salleh dekat sini. Dah la muka cina ada hati nak 'speaking' dekat sini !"

"Taehyung lebih baik kita tumbuk je dorang ni" RM bisik tapi aku takendahkan. RM taksabar nak bagi 'hadiah'.

"HAHAHAHAHAHHH" Aku tepuk tangan kuat ii

"Hahh ? Jangan buat lawak dekat sini bro , chill laa bosskur.. Aku saja nak test minder kau.. low or high ? Kau takkenal aku ? Hahahahh noob la. Semua orang kenal aku cuma KAU ! KAU BUDAK BARU NAK UP JANGAN NAK TUNJUK TAIKO KAT SINI ! KAU LEPAS DIA ! KAU TAKLAYAK NAK PEGANG DIA !"

"Hmmph,hahahahh ingat kau bagus sangat ke ?"

"Hmmph,harap agama je Islam tapi MANA IMAN KAU ! JANGAN KAU NAK TUNJUK LEMAH DEKAT SINI ! JANGAN KAU BERANI NAK MEMALUKAN AGAMA ISLAM !"

"Ohh,sekarang kau nak tunjuk alim ahh kat sini ? Okayy ii bolehh. Tapi aku tetap ambik perempuam ni sebagai 'HAMBA' kami"

"KURANG AJAR !" BUK BUK BUK!

"Dahh Taehyung dahh !"

"Hyung jangan halang saya. Laki ni memang patut kena ajar !"

"Berani kau tumbuk boss kami" 2 orang lelaki menuju ke V tapi nasib baik ada Jungkook dengan RM.

Jungkook menggunakan otot dia. Jungkook menghadiahkan penumbuk kepada penjahat bertubi ii. Macam HULK pun ada,ehh tibee. RM pun sama dia menghadiahkan sepakkan padu dan penumbuk diperut biar senak.

Ketiga-tiga penjahat lemah takberlagu. V nak hadiahkan special tendangan kepada boss dorang tendangan maut di 'ehem' tapi Jungkook dan RM menghalang.

Polis pun datang dengan berlagunya. Dorang kena tangkap,padan muka ! Polis pun beredar.

Arina POV

Macam mana dia tahu Bahasa Melayu ? Aku confused sekarang,takboleh nak fikir. Aku duduk dengan keadaan takut+trauma+celaru.

IF YOU || KTH //COMPLETE💜//Where stories live. Discover now