Senin idol olma hayalin

2.7K 70 21
                                    

Soobin :

Kesinlikle desteklerdi. Uzun bir süredir şan dersleri aldığını ve dans konusunda da elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştığını biliyordu. Bir kaç gün önce şirkete gelmiştin ve onlar yemeğe kantine iniyorlarken onlara aç olmadığını ve odada bekleyeceğini söylemiştin. Tabii Soobin'in içi rahat etmemişti ve sana bir tabak hazırlamıştı. Kapıyı omuzu ile hafif araladığında dans ettiğini görmüş ve seni izlemeyi seçmişti. İşte o zaman ne kadar geliştiğini anlamıştı. Anlayacağın hal ve hareketlerinden o zaten ona böyle bir haber vereceğini biliyordu.

Yeonjun :

Başta desteklese mi desteklemese mi tam emin olamazdı. BigHit değil de başka bir şirkete idol olmak isterdin bu yüzden razı olması biraz uzun sürerdi çünkü çaylaklığın ne kadar zor olduğunu bilirdi, özellikle de senin bir parçası olmak istediğin şirkette. En sonunda seninle fikirlerini paylaşır ve sana nelerle başa çıkmak zorunda kalacağını anlatırdı. Uzun bir konuşmanın sonunda ne kadar istekli olduğunu görür ve seni desteklemeyi kabul ederdi.

Beomgyu :

Kesinlikle kabul etmezdi. İlk başta duruma karşı negatif oluşuna sinirlenmiştin ve onunla birkaç gün konuşmamıştın. Bu süre zarfında sana birçok mesaj atmış ve bu endüstrinin ne kadar tehlikeli, acımasız olduğundan bahsetmişti. Buluştuğunuzda oturup sana bütün ayrıntısına kadar neler ile yüzleşebileceğini anlatı ve seni çok sevdiğini bu yüzden bunları yaşamanı istemediğini söyledi.

Taehyun :

O çok umursamazdı. Comeback haftalarında ona hızlı bir şekilde söylerdin lakin dikkati o kadar dağınıktır ki sadece kafa sallar. Senden fırsattan istifade edersin ve onaylamış gibi kabul edersin.

Kai :

Kai seninle beraber güçlü bir çift olma hayali kuruyordur. Yeteneklerinden haberdardır ve zaten sen onu değil o seni ikna etmeye çalışmıştır. Sen onun yaşadığı stresi kaldıramayacağını bir sürü kez dike getirmiş olsan da o ne yapıp edip senin aklını çelmiştir.

Merhaba ben geldim ve sizlere özürlerimi de beraberinde getirdim. Lise son olduğumu ve yeni bölüm atmakta zorlanacağımı bile bile bu kitaba başladım ve bu kararı aldığım için kendimi aptal gibi hissediyorum :,)
Öncelikle hepinize çok teşekkür ederim kitabımı okuduğunuz için ve en içten özürlerimi size sunduğumu bilmenizi isterim. Daha hızlı yeni bölüm yazmaya çalışacağım, lütfen bana güvenin ve elimi bırakmayın 🖤

TXT REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin