Tartışma anında onu öperek susturduğunda

2.6K 82 73
                                    

Soobin :
O kendini çok yorduğu için tartışmaya başlamışsınızdır. Lider olduğu için gece gündüz demeden TXT ile ilgilenip sizi arka plana atmıştır. En azından siz böyle hissediyorsunuzdur.
" artık senin ve hayalimin arasında kalmaktan bıktım ! Elimden geldiğince tarafları eşit tutmaya çalışıyorum ama sadece ben bir şeyler yapmaya çalışıyorum gibi hissediyorum ! Y/N ben artı-"
Sözünü kesen senin dudaklarındı. İlk başta şoktan ne yapacağını bilmese de sen geri çekilip " özür dilerim. " dediğinde seni kendine geri çekmişti.

Yeonjun :
Kıskançlık yüzünden başlayan tartışmanız artık adım adım kavgaya dönüşüyordu. Yeonjun güven konularında çok hassastı ve senin ona güvenmemen onu deliye döndürüyordu. Kontrolü kaybetmiş bir şekilde sana bağırmaya başladığında korksan da onu aniden öpmüştün. Geri çekildiğinde " Bana sesini yükseltme problemlerimizi tartışarak çözebiliriz. " demiştin lakin bu onu daha çok germişti.
" Yani burada ki tek problem benim artık dayanamayarak sesimi yükseltmem yoksa kıskançlık, güvensizlik bunlar kabul. " seslenir şekilde iç çekerek bulunduğunuz odadan ayrılır.

Beomgyu :
Bu çocukla isteseniz de tartışamazsınız. Bir şeylerin ters gittiğini anlayınca sen onu değil o seni öper.
" Sen sinirlenince ayrı bir tatlı mı oluyorsun ? Bence bu tartışma burada bitsin sen de kollarımın arasına gel. "

Taehyun :
" Nasıl son ekmeği yersin ! "
Ondan kaçmaya başlamadan önce dudaklarına bir buse kondurursun, bu olay sizin için bir rutin haline gelmiştir.
" Yedim işte, yine yedim, ben yedim, ha haa ! "

Kai :
Kai ile de çok tartışabileceğinize inanmıyorum olsa olsa belki stresten.
" Çabuk olsana geç kalacağız !"
Hızlı olmaya çalışarak hemen kendini ayda bir süzersin ve kapıya varırsın.
" Aşkım sakin olur musun ? Yetişeceğiz, alt tarafı bir yemek." Dudaklarına uzanıp onu sakinleştirmek için öpersin.
" Belki bir daha öpersen rahatlarım bu sanki beni pek kesmedi. "

•••
Merhabalar ben geldim !
Evet bir dağda kurt öldü de geldim :P
Bu bölüm istekti, umarım istediğin gibi olmuştur ! Bana tepki fikri verebilirsiniz hatta bence verin çünkü işin zor tarafı tepki verecekleri konuları bulmak ve sadece o yüzden bu kadar geç bölüm atıyorum. Örnek bugün arkadaşımızın yorumunu gördüm ve tadaaa bölüm hazır ! Cidden minettar olurum 🖤
Seviliyorsunuz, sevileceksiniz, sevildiniz.

TXT REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin