olmak istediğim kişi olamadım. yapmak istediğim şeyleri yapamadım. herkese her şeyi eksiksiz söylemedim. pişman olacağım şeyler yaptım. yapmak istediğim şeyleri yapmadım. düştüğüm yerden kalkmak için çok destek aldım. destek alınca bile kalkamadım. hayatıma insan almayarak güçlüyüm yalanının arkasına sığındım. bazı geceler ıslanan yastığımı değiştirmek için üç defa kalktım. babamla hiçbir zaman anlaşamadım. anneme hiçbir zaman bir şeyler anlatamadım. gitmek istediğim yerlerde hep kaldım. kalmak istediğim yerlerden gitmek zorunda kaldım. bir keresinde intihar etmeye kalktım. bu dünyada beni sevebilmiş olan iki insanın da güvenini kırdım. kendimden hiçbir zaman emin olmadım. kendimle hiçbir zaman gurur duymadım. yaptığım hataları tekrar tekrar yaptım. sözlerimi tutamadım. saçlarımı uzatmadım. sigarayı bırakamadım. kimsenin istediği kişi olamadım. doğum günlerimi hevesle kutlamadım. hayatımdan çıkan insanların arkasından koşmadım. ağlamak istediğimde bir omuz aramadım. düştüğümde bana uzanan bir eli, anlatmak istediğimde yanımda birini, yürüdüğüm yollarda omzumda bir eli bulamadım. tam ihtiyacım olduğunda beklediğim mesajı almadım. uyumak istediğimde uyuyamadım. gözlerim daldığında bulmak istediğim kişiyi bulamadım. konuşmam gereken yerlerde hep sustum ve susmam gereken her yerde konuştum. değer verdiğim eşyaları hep kaybettim. önemsediğim insanları kaybettim. kendimi çoğunlukla kaybettim. çok çabaladım ama yapamadım. yaşamak istemedim ve zaten hiç yaşayamadım.