CAT'S 1

5.5K 410 51
                                    

Cat's [ ​ေၾကာင္​့ဟာ ] 🐱

' ​ေဟ့ ... ​ေၾကာင္​​ေဂြးက်ိ ... '

​ေက်ာပိုး​အိတ္​ႀကိဳး​ေလးကို လက္​နွစ္​ဖက္​နဲ႔ က်စ္​က်စ္​ပါ​ေအာင္​ ဆုပ္​ကိုင္​ရင္​း ​ေျမာက္​ႂကြ​ေျမာက္​ႂကြ ခုန္​​ေပါက္​လာသူ ​ေကာင္​​ငယ္​​ေလးသည္​ အဆိုပါ ​ေခၚသံ အဆံုးတြင္​ ​ေဒါသတႀကီး လွည္​့ၾကည္​့လာ​ေလသည္​ ....

' Shiiiii ... သားကို အဲ့လိုႀကီး မ​ေခၚနဲ႔လို႔ ​ေျပာထားတယ္​မလား .. သူမ်ား​ေတြၾကားကုန္​ရင္​ ​ေလွာင္​ခံရ​ေတာ့မွာ .. '

စြာတာတာ အသံ​ေလးနွင္​့ မ်က္​​ေစာင္​းထိုး​ေအာ္​ဟစ္​လာ​ေသာ ​ေကာင္​ငယ္​​ေလးကို သူစိတ္​မကြက္​အား​ေသး ...
အနီရဲရဲ Shirt ပြပြႀကီးထဲတြင္​ ျမဳပ္​​ေနျခင္​းအား အရင္ အူထဲတြင္​ လွိမ္​့လွိမ္​့ယား​ေနမိ​၏ ..

' အိမ္​ၿခံထဲပဲ ​ေရာက္​​ေနၿပီကို ...
ဘယ္​သူမွ မၾကားပါဘူး အိစိ​ေလးရာ ... '

' ၾကည္​့ !! ဒီလူႀကီး​ေတာ့ ... '

မ​ေက်မနပ္​ ​ေရ႐ြတ္​ၿပီး​ေနာက္​ လ်ွာ​ေလးအားသပ္​ကာ ပါးစပ္​တျပင္​ျပင္​ ျဖစ္​​ေနၿပီ ....
​ေသခ်ာတယ္​ .. အဆိုးအဆာ​ေလး Baekhyunee သူ႔​ေမ​ေမကို လွမ္​းတိုင္​​ေတာ့မယ္​ ..

' ​ေမ​ေမ​ေရ .....
​ေဘးအိမ္​က ဘဲအိုႀကီးသားကို လာစ​ေနပါတယ္​​ .. '

Chanyeol အထင္​နွင္​့အျမင္​ လံုးဝမလြဲ​ေအာင္​ကို အဆိုး​ေလး၏ အတိုင္​အ​ေတာထူျခင္​းကား စတင္​လာ​ေလျပီ .....

ဂြပ္​ !!!!!!

' အား .. ​ေမ​ေမ့ .. !

သို႔​ေသာ္​ ကံမ​ေကာင္​းရွာ​ေသာ အဆိုးအဆာ​ေလးမွာ ​ေမ​ေမ့၏ ​လက္​သံ​ေျပာင္​မႈျဖင္​့ ထိပ္​​ေလးတြင္​ အာလူးထမတတ္​ ​ေခါက္​ခံလိုက္​ရ​ျခင္​းသာ အဖတ္​တင္​ရွာ၏ ...

' လူႀကီးကို နင္​့သူငယ္​ခ်င္​းမွတ္​​ေနလို႔
ဘဲအိုႀကီး​ေတြ ဘာ​ေတြ လုပ္​​ေနရသလား ...
ဒီ အဆိုးအ႐ြား​ေလးက​ေတာ့ အလိုလိုက္​​ေလ ဆိုး​ေလပဲ ..... '

​' သူက သားကို လာစ​ေနတာႀကီးကို .. '

ဆူပုတ္​ပုတ္​ျဖင္​့ ​ေခါင္​း​ေလးပြတ္​လ်ွက္​ အိမ္​ထဲသို႔​ေျခ​ေဆာင္​့ဝင္​သြား​ေသာ သူ႔ အိစိအဆိုးအ​ေပ​ေလး .... မ်က္​​ေစာင္​းတစ္​ခ်က္​က ပစ္​​ေကြၽးသြားရ​ေသးသည္​ .....

CAT'S [ ​ေၾကာင္​့ဟာ ]  Z+ UWhere stories live. Discover now