CAT'S [ ေၾကာင့္ဟာ 🐱 ]
မ်က္နွာေလးေအာက္ကိုငံု႔ ဒူးေလးကိုေစ့ၿပီး လက္နွစ္ဖက္ကို တင္းတင္းပိုက္ကာ ထိုင္ေနရတဲ့ အဆိုးအဆာေလး ဘတ္ဟြၽန္းနီ ရဲ႕ အျဖစ္က တကယ့္သနားစရာ ........
ေရွ႕တည့္တည့္ Sofa ေပၚမွာထိုင္ၿပီးစိုက္ၾကည့္ေနတဲ့ ေဖေဖနဲ႔ေမေမ တို႔ရဲ႕ မ်က္နွာေတြက တကယ္အႀကီးအက်ယ္ႀကီး စိတ္ဆိုးေနသည့္ပံုမို႔ အဆ္ိုးေလးမွာ မဝံ့တဝ့ံ မ်က္လံုးေလး လွန္လွန္ၾကည့္ေနရသည္ .........
' ေဖေဖ့ ကိုေျပာစမ္း ဘတ္ဟြၽန္းနီ ..
အဲ့ဒီ မေကာင္းတဲ့ ေနရာက္ို ဘာလို႔သြားရတာလဲ .... အလိုလိုက္ထားလို႔ ဆိုးခ်င္ေနၿပီလား 'ေမေမရိုက္တာထက္ ေဖေဖေအာ္တာက ပို၍ဝမ္းနည္းေစသည္မွာ ကေလးတိုင္းအတြက္ျဖစ္၍ ဘတ္ဟြၽန္းနီ မ်က္ရည္ေတြပင္ဝဲလာရသည္ ......
' သားက မလိုက္ဘူးလို႔ေျပာတယ္ .....
ဂံ်ဳအင္ ကမရဘူးတဲ့ .....
မလိုက္ရင္ သားကိုမေပါင္းေတာ့ဘူးတဲ့ 'တုန္တုန္ရီရီ အသံေလးနွင့္ ၿပိဳေတာ့မည့္မိုးလို မ်က္နွာေလးငယ္ေနရွာေသာ အိစိေလးေၾကာင့္ ေဘးမွ ထိုင္ၾကည့္ေနေသာ Chanyeol မွာလည္းစိတ္မေကာင္းျဖစ္ရသည္ ........
ဒါေပမယ့္လည္းေပါ့ေနာ္ ....
ဒီလို ေနရာမ်ိဳးနဲ႔ အိစိေလးကို နည္းနည္းေလးမွ မအပ္စပ္ေစခ်င္တဲ့အတြက္ ကိုယ္ကပဲ လူဆိုးႀကီး ဝင္လုပ္ရမယ္မလား ........' ဂ်ံဳအင္ ေခၚတိုင္းလိုက္စရာလား ...
အဲ့လို ေနရာဟာ သြားသင့္တဲ့ေနရာလား မသြားသင့္တဲ့ ေနရာလားဆိုတာ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ မဆံုးျဖတ္နိုင္ဘူးလား ဘတ္ဟြၽန္းနီ ....... '' ဦးေလးႀကီး မေျပာနဲ႔ ......
ဦးေလးႀကီးေၾကာင့္ သား ဆူခံေနရတာ ... '' လူႀကီးက ဆံုးမေနတာကို ျပန္ေအာ္စရာလား ဘတ္ဟြၽန္းနီ ...
ေဖေဖမင္းကို ဒီတစ္ပတ္မုန္႔ဖိုး လံုးဝမေပးဘူး
အဲ့ဒါမွ ကိုယ့္အျပစ္ေတြက္ိုယ္ မသိေသးရင္ တစ္လလံုး မုန္႔ဖိုးျဖတ္ခံရမယ္မွတ္ ..... '