Cat's [ ေၾကာင့္ဟာ ] 🐱
အဆိုးအဆာေလး Baekhyunee တစ္ေယာက္ ေက်ာင္းပိတ္ရက္တြင္ အေဖာ္မရိွသျဖင့္ အလြန္ပ်င္းေနရွာသည္ ......
ဂ်ံဳအင္ တို႔ ဆယ္ဟြန္းနီ တို႔ကလည္း သူတို႔ဦးေလးနဲ႔အတူ Seoul ၿမိဳ႕စြန္ဖ်ားနားက ႐ြာေလးကို ေန႔ခ်င္းျပန္ လိုက္သြားၾကတယ္ဆိုေတာ့ ဒီက ဘတ္ဟြၽန္းနီေလးမွာေတာ့ တစ္ေယာက္တည္း .....
ဂ်ံဳအင္ နဲ႔ ဆယ္ဟြန္းနီ က ညီအစ္ကို တစ္ဝမ္းကြဲေတြဆိုေတာ့ ဘယ္သြားသြားအတူတူေလ ....
အဲ့ေတာ့ဒီက ဘတ္ဟြၽန္းနီေလးမွာ သူတို႔မရိွရင္ တစ္ေယာက္တည္း ......
ဒါကိုေတာင္ ဟိုနွစ္ေယာက္က ပစ္ထားရက္တယ္ ....ဘတ္ဟြၽန္းနီမွာ သူတို႔ပဲ ရိွတာ သိရဲ႕သားနဲ႔ .....
အပ်င္းတစ္ေနေသာ အဆိုးအဆာေလးကေတာ့ ဧည့္ခန္းထဲက ဆိုဖာေပၚတြင္ပ်င္းရိပ်င္းတြဲလွဲေနလ်ွက္ ေျခတစ္ေခ်ာင္းကိုလည္း ဆိုဖာ ေနာက္မွီ ေပၚတြင္ခြ၍တြဲလဲခ်ကာ ဟိုဒီလႈပ္ရမ္းေနေသး၏ .......
' ဗိုက္ကလည္း ဆာလိုက္တာ ... '
ေဖေဖနွင့္ေမေမကလည္း သူတို႔မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ရဲ႕ ဆိုင္သစ္ဖြင့္ပြဲကို ကူညီလုပ္ကိုင္ေပးဖို႔သြားသျဖင့္ အဆိုးေလး တစ္ေယာက္ အိမ္ထဲတြင္တစ္ေယာက္တည္းပင္ ရိွေနျခင္းျဖစ္သည္ ...
ပြင့္လ်ွက္ရိွေနေသာ TV screen ေပၚမွ Oggy ကာတြန္းကား ကလည္း အထပ္ထပ္ၾကည့္ၿပီးသူ Baekhyunee အဖို႔ အထူးအဆန္းလုပ္ၿပီး စိတ္ဝင္စား ရယ္ေမာဖြယ္ရာ မရိွ ......
' ငါ့မွာ အျခား ဘာကားေတြ ရိွေသးလဲမသိ '
အေဖာ္မရိွသည့္အတူတူ အျခား ကာတြန္း တစ္ကားေလာက္မ်ား ဖြင့္ၾကည့္ေနရင္ေကာင္းမလားဟု ရိွသမ်ွ ကာတြန္းေခြေတြအကုန္ျပန္ေမႊေနွာက္ၾကည့္ျပန္ေတာ့လဲ .......
' How To Train Your Dragon ?
လုပ္စမ္းပါ .. ငါအဲ့ဒီဇာတ္ကားၾကည့္ၿပီးတာ 13 ေခါက္ေလာက္ရိွၿပီ ... အျခားဘာကား ေလးေတြရိွမလဲ ..'