Dönüp ona baktım "Seni seviyorum"dedi ağzımdan hıçkırıklar çıkarken koşup sarıldım ona.Arkama dönerken Kadir beyinde gözlerinin dolduğunu gördüm.Bu adam iyi biriydi. Yarım saattir arabanın içindeyiz ve havaalanına gidiyoruz.Son gozyaslarimda yanaklarimda kurumusken ben pencereden geceyi izliyorum.Belki annem oradadır diye.Aceba benim icin uzuluyormudur?Bence uzuluyordur hangi anne kızının 17 yaşında hiç bilmediği yerde hiç görmediği biriyle evlenmesini isterki.Annesi olan kişilere hep imrenerek bakmisimdir.Ben yere düştüğümde yanımda annem degil babam vardı, aciktigimda, gece uyanıp agladigimda,korktugumda, mutlu olduğumda hep babam vardı ve abim.Abide 'müstakbel' kocam gibi 22 yaşında.Küçükken ikimiz yere düşünce kendi değil benim yaramı üflerdi.Şimdi ben böyle yapmiyimde kim yapsın? Ben dalip gitmişken Kadir bey omuzuma dokununca ona döndüm.Konuşmaya basladi"Bak kızım biliyorum bizi hiç tanımıyorsun yabancılık çekeceksin elbette"deyince evet anlamında kafami salladim.Oda devam etti "Sana biraz anlatayım benim üç oğlum var Miran, Baran, Barzan"isimleri güzelmiş diyecektim ama kesmek istemedim "Miran en büyük oğlum iki yıldır evli karısı Dilan çok iyidir onu ablana gibi göreçegine eminim, Barzan en küçük oglumdur sen şakrak biridir senle hemen anlaşır, Baran ise Barzan nin aksine çok ciddidir ve asabi"sansima niye Baran düştü benim ya "ve bir kızım vardı Barzan in ikizi Rojda ama iki yil önce oldu" buna çok üzüldüm eminim iyi anlaşıldı"hanımım Sıla dir seni Rojda nin yerine koyacaktır bilirim annen yoktur onu annen bil"keşke hersey böyle olsa bilmediği şey.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAsmİN
Teen Fiction"Bedenimde açtığın yaralar ruhumun yanında hiç birşey Ağam" Adam bu söz üzerine daha çok kızıp elindeki kemeri küçük bedene bir kez daha vurdu ve küçük kızın koca konağı aya kaldıracak...