Genç kızın kalbi sanki...sanki yok olmuştu.Sadece küçük bir yeride olan baba ve abi sevgisini hissediyordu geri kalan yerlerde hep korku vardı korku.Ne olacaktı şimdi Baran' n dediğini deyip çarşafı gösterecek miydi yoksa burnunun dikine gidip olmadık mi diyecekti? Peki Baran ne yapardı sonra her yerine çakışıyla cizikmi atardı? Genç kiz bunu düşününce kalbi ağzına geldi tüm gece aglamisti el ağrısından her yerinde olsa ne yapardı? Bunları bos verip banyoya yöneldi yüzünü yıkayıp dişlerini fircaladi.Odadan çıkıp bavulunu yöneldi içinden beyaz bir tişört ve siyah bir kot çıkardı bunları giydikten sonra saçlarını da daginik bir topuz yaptı.Tam odadan cikacakken içeriye büyük eltisi girdi.Ilk ince bir süzdü genci Hasmın'i sonra gulumseyerek "çarşaf nerededir eltim"dedi sonra Hasmın'in işaret ettiği yere bakıp kanı gördü.Gülerek eltisine dönüp "argın sizin vardır"diye sordu genç kiz hayir maksadında kafasını sallayinca "tamam o zaman otur da sana biraz makyaj yapalım sonra kahvaltıya ineriz"deyip eltişinin elini tuttu.Hasmın birden bir 'ahh' deyince hemen eline bakti Dilan.Kızın elini kesik görünce hemen kafasını kaldırıp ona dolu dolu bakan kahvelere bakti.Sanki başından aşağıya kaynar sular dökülmüş gibi hissetti.Kardeşim dedigi kisi Baran ağanın gazabına ilk günden uğramıştı."Siz ...siz yapmadınız değil"dedi hasmın kafa sallayinca anladi çarşaftaki kanın kızın elindeki yaraya ait olduğunu.Direk sarildi küçük eltisine.Hasmin'in ağzından bir hıçkırık çıkınca Dilan'in da sağ gözünden bir yaş firar etti."Dilan abla ben ben sadece babam icin yaptım ama o...o bana erkek meraklısı dedi ben öyle değilim ben öyle değilim.'',''Hayir Hamin sen öyle değilsin biz biliyoruz'' deyip genç kızı kendinden uzaklaştırdı.Makyaj masasına oturtup moraran göz altlarını saklayacak makyaj yaptı koyu kahvelere sürme çekti.''Bunu başkasına söyleme Hasmın'im, Baran ağanin sağı solu belli değildir, ve ne zaman sertleşme istersen ben burdayım''dedi hasmın ayağa kalkıp sarildi ablasina "sağol abla hadi gidelim"dedi.
Iki elti terasa masaya doğru gitmeye basladi.Dilan kaynanasina evet anlamında kafa sallayinca Sıla hanim bienal zingit ati verdi.Hasmın korkup Dilan'in arkasına saklaninca herkes gülmeye basladi.Tabi Baran ağa hariç çünkü o genç karısının giysileriyle kaslarını catmisti.Miran ağa gulmeyi bırakıp "geç hasmın geç korkma biz güzel bisey olunca böyle yaparız", hasmin de gülümseyip Dilan in yanına oturdu Kadir bey ''Hasmın kızım sen kocanın yanına otur" deyince Hasmın direk baran ağaya bakti."Ben burda oturmam ablamin yanında" deyince Sıla hanim gelinini kırmamak icin "bugün luk otur kızım ama senin yanına kocanın yanıdır"deyince hasmın kafa salladı.O ara masaya Barzan geldi "topluca günaydın demiroğlu ailesi hop hop hasmın yenge ora benim yerim"deyince Miran kardeşinin ensesine bir tokat geçirir "zevzeklik yapma Barzan bugün luk geç abinin yanina "Barzan dudak büküp abisinin yanına oturur.Herkes sessizce yemek yerken Barzan konusmaya başlar "oha yenge senlen aynı giyinmisiz "hasmın gülümser ve kafa sallar "ama bana daha çok yakınmış demi yenge "deyince herkes kikirdar.Hasmın Baran ağaya bakınca çenesinin kasildigini ve ona kafa salladigini görür.Büyükce tutkunur bunu gören Dilan genç kızın elini tutup hafif sikar.Hasmın ona bakınca hafif gülümser.Yinede korkuyordu genç kiz aceba .....aceba kocasi yine onu....HAYIR HAYIR yapamaz ona bir daha zarar veremez.Yani öyle olur değilmi canını yakmaz değil mi?
Herkes kahvaltısını yaptıktan sonra erkekler kalkmıştı Barzan gezmeye diğerleri ise.Dilan ve Hasmın kocalarını geçirmeye inmişti.Dilan kocasini ugurlayip mutfağa girince Baran ağa basi eğik duran genç karısına yaklaşmış ve kulağına "kahvaltinin acısını gece alacam sen görürsün"demişti kızın kocaman gozleri onun mavilerini bulunça hafif gülümsemişti.Bu kızın bu hallerini seviyordu.Korkak hallerini!! Çünkü böyle eziyet etmek daha zevkliydi ona göre.Bu kiz nasıl onun hayatını mahfettitse oda onunkini cehenneme cevirecekti.Sabah masada gülen yüzü gulmek ne demek onu bile unutacakti.
Kocasi gittikten sonra kiz olduğu yerde kaldi.O.o ne yapmıştıki ne hata yapmıştıki yine acı çekecekti.Peki onun suçu neydi o sadece ailesini düşünmüştü.Kocasi en son ne demişti "hıçkırıklarında bogacagim seni ".Evet kocasi onun canıni yakacaktır.Peki o ne yapmalıydı kaçmali mi kaderine ragzimi olmalı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAsmİN
Teen Fiction"Bedenimde açtığın yaralar ruhumun yanında hiç birşey Ağam" Adam bu söz üzerine daha çok kızıp elindeki kemeri küçük bedene bir kez daha vurdu ve küçük kızın koca konağı aya kaldıracak...