sen sadece erkek meraklısısın!!

23 0 0
                                    

Dusunun hiç bilmediğiniz bir yerde tek başınıza olduğunuzu nasıl hissedersiniz?Belki dediğiniz kişininde hayalinizdeki gibi olmadığını, belki bir umut koyacak avucuma dediğiniz kişinin kalbinizde oluşan tek umut kirintisinida sokup aldığını? Size , kalbinize sadece acıyı bıraktığını.Size sadece duygusuzlugu sadece ruhsuzlugu sadece...size sadece ölü bir beden bıraktığını.Nasıl hissederdiniz?Ne yapardınız? İşte Hasmın'de tıpkı böyleydi...Belki iyi bir insandır dedigi Baran Ağa mahfetmisti umutlarını.Öyle kötü seyler söylemiştik kiz kızlıgından utanmisti.Öyle...öyle seyler söylemiştiki genç kiz anlamıştı hayatının daha yeni açmışken bir canavar tarafından koparıldığını Ama buna kendisi izin vermemis miydi? "Abim ve babam icin bir fedakarlık yapmalıyım" dememis miydi?    

Hasmın az önce odadan çıkan imam nikahlı kocasının ardından ışte bunları düşünüyordu.Ne demişti ona "Sen erkek meraklısının sadece koça peşindesin.Yoksa baban da seni bana kakalamak icin mi sirket batıyor dedi."sonra ışte demişti "İşte sizin gibi kızlar böyle ben bilirim sizin gibi kızları erkek meraklıları.Utanmaz kiz "demişti kiz ona dolan gözlerle bakarken sadece hayir demişti ben öyle biri değilim demişti oğlan ise yüzünü tiksinir gibi yapıp "Kesin öyledir boşuna ağlama numarası yapma ben yemem "deyip arkasını dönmüştü.Tam gidecekken tekrar kiza dönmüs "Unutmadan, elini uzat" demişti genç kiz uzatmayinca zorla kendine çekip cebindeki cakiyi çıkarmıştı.Hasmın kocasına gözlerinin kocaman açarak bakarken adam duygusuzca avucuna bir çizik atmıştı.Sonra kızın elini beyaz çarşafa sürmüştü.Geç kızın ağzından bir  'ahh' çıkınca deniz koyusu gozlerini küçük karısına çevirip siritmisti.Kızın göz yaşları elini tutan eline gelince fırlatmışti tuttuğu eli kiz hemen elini diğeriyle tutarken "Bu yaranın daha beterlerine hazır olasin çünkü ben yara açtıktan sonra onlara birde tuz basacagim.Anladın! Anladın mi YÜZÜME BAK!!!"diye bagirmisti kiz bakmayinca çenesini sıkarak kaldırmış ve tislarcasına son sözlerini soylemisti "Anladın mi bu konak ikimize dar ve sen ölmeden bana rahat yok bilesin.Ve sabah biri sorarsa beraber olduk diyeceksin.Iğrenç kiz senden öyle midem bulaniyorki kendine benim gözlerinden baksan dayanamaz kacardin" ve gitmişti arkasında küçük acı çeken bir beden bırakarak.Ne yapacaktı bu konakta ne yapacaktı.....ne....yapacaktı                                                                            Oysa sabah konağı gelince herkes ona çok iyi davranmıştı.Büyük eltisine abla demeye başlamıştı.Kaynanasi ve büyük kayinbiraderinin elini opmustu.O sira Barzan gülerek izlemişti yengesini biliyordu ailesi icin yaptığını ayrıca henüz onla yasitti.Küçüktü yani orada bir söz verdi bu acı çeken bedene yengesine iyi bir sırdaş olacaktı.Onu mutlu edecekti.İnşallah abisi de öyle yapacaktı.Ona göre zaten babası tüm konakla konuşmuştu "Hasmın daha küçüktür Barzan oğlum ona kendini yanlız hissettirme iyi sırdaşı ol ve bırakın alışana kadar istedigi gibi giyinsin.O henüz 17 yaşında ve ailesi icin bu konaga geldi" demişti herkes biliyordu bunu "Sıla' m onu kızının yerine koyasin "demis kadının yüzü anında koca bir gülümsemeyle dolmuştu o gelininin olmayan anası oda onun ölen kizi olacaktı ve böylece ıkisinde yuregi bir nebze feralayacakti."Gelinim sende ona ablalik eyle onun bir isteği olursa yardım et güzel gelinim "demişti büyük gelin gülümseyip "merak etmeyesin baba ben onu kardeşim bilecem"demişti adam kalkıp gelinini alnından öptü  Hersey iyi giderken Baran gelmiş imam nikahı kıyılmış gelin ve damat odasına gitmişti.Ve Barzan Ağa ilk geceden başlamıştı küçük karısına hayati zehir etmeye.    

HAsmİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin