"Tatlı Bir Anı-Halısahada Dans"

5.7K 468 89
                                    

Bölüm Şarkısı : Bora Duran- Sana Doğru

Ne yaptığını pek anlayamadım ama elimi sımsıkı tutan eli güven veriyordu. Merdivenlerden yavaşça inip kapıya doğru yöneldik. Şu şekilde yakalanmamayı umuyorum... Aksi durum ikimiz için de iyi olmaz.
Dış kapıyı sakince açtı. Ve beni peşinden

sürüklemeye devam etti. Tam dış kapıdan da çıkacakken büyük kapının garaja açılan kısmı otomatik açılmaya başladı. Aksel beni hızla bekçi kulübesinin arasına saklarken gelen aracın babamın aracı olduğunu gördüm. Umarım ilk işi beni kontrol etmek olmaz. Araba garaja girdiği an dış kapıya koştuk el ele ve dışarı attık kendimizi.

Bundan sonra o ağaçlı yolda el ele koşarken sabahki hastalığımı unutmuştum. Ne hastalık ne bitkinlik ne de hafif serin havayı takıyordum şu an... Koştuk. Tıpkı nefretten kaçıp aşka koştuğumuz gibi. Yine ve yine el ele koştuk.

Konum olarak nereye koştuk bilmiyorum ama koştuk. En sonunda sahildeki halı sahada durduk. Maç yeni bitmiş kalabalık varlığını sürdürüyordu.
Ben ise pijamalarımlaydım. Burada... Aksel'in elini tutuyordum.

Aksel beni halı sahadan içeri soktu ve elini uzatıp ileri gitmemi sağladı.
Ne yaptığını pek anlayamadım. O an bir müzik doldurdu sahili.
"Ruhunun kilidi, bedeninin diliydi. Kilidi aç ve iyileş bal. İzliyor olacağım."

O an anladım ne dediğini. Herkes beni izlerken ve ben burada pijamalarımlayken...

Elini bıraktım usulca. Gözlerimi kapattım. Kollarım benden habersiz gerilirken eş zamanlı adım attım. Kendimi müziğe bırakırken ne öncesi ne sonrası...
Ben bu anı düşündüm.

Hafif terlemiş alnım, üşüyen bedenim umurumda olmadı. Hapşırdım.

Bununla eş zamanlı eğildim ve bir ritim tutturdum. Kaç dakika orada dünyayı durdurdum zaman akmadı bilmiyorum ama yemin ederim iyileştim. Ben vallahi de billahi de oracıkta iyileştim.

Halı sahada dans ederken tüm berbat hislerimi çimlere bıraktım. Aksel'in top peşinde koşturduğu çimlerde dans ettim.

Ben biliyordum. Aksel benim kaderimdi ve biz güzle bir hikayenin başrolleri olmuştuk.
Ve ben bu gece anlamıştım ki hayallerimden ne pahasına olursa olsun vazgeçmeyecektim...
Unutmayın hayaller insanın dayanak noktalarıdır.

"Aksel."
Gözlerinin içine baktım. "Güzel bir hikaye yazdık. Çok klişe olmayan... Teşekkür ederim."

Ellerimi tuttu. "Rica ederim bal, bu henüz romanımızın girişiydi. Yazar hanım bir büyüsün hele daha ne maceralara atılırız biz. Şurada kısa tatlı bir anı olarak bekleyelim."

:
:
:
:

TATLI BİR VEDA

Merhabalar! Ne bu şimdi yahu falan diyorsunuz üzülüyorsunuz biliyorum. Ama sizleri yarım bırakmak istemedim. Hem bu bir son değil sadece uzunca bir ara...

Veda etmeyeceğim aslında.
İleride çooook iyi bir yazar olacağımın sözünü veriyorum size...

Çocuklarınıza bile alıp okutabileceğiniz kitaplar yazacağım. Bu yüzden wattpadden çekilmem gerekiyor. Sizi çok seviyorum ve asla unutmayacağım. Asla...

Bilge Sena Bulut

3 Haziran 2019

Halısaha DansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin