3.Bölüm-Top

10.9K 860 263
                                    

Bölüm Şarkısı-Toygar Işıklı: Sen Eşittir Ben
Multimedya-Hazel
~

Biraz ani olmuştu sanki. Bir çıkarı olmalıydı. Şu devirde kim ilk gördüğü anda bir kızın yanına gelip böyle şeyler söylerdi ki.

Bu kafamı karıştırdı. 
Çok karıştırdı.

"Aksel. Özür dilerim ama bu bana saçma geliyor."

Bu ona söylediğim son şey olmuştu.

Sahilden ayrılıp Nurbanu'lara gittim.
Geleceğimi biliyordu zaten.

"Pişt figür güzeli hoşgeldin." Balkondan bana seslenen Nurbanu'ya baktım.
"Boş laf yapma da kapıyı aç." dedim gülerek.

Kapı açıldığında içeri girdim.
"Nabersin?" diye sordum.

"İyiyim sen?" Sarıldık.

"Bende iyi gibiyim. Karışığım. Aslında babama sinirliyim. Sonra biraz karışığım falan."

Akesl'i ona anlatmalı mıydım bilmiyorum. Ama hayatıma yarım saatliğine girip çıkmış birini anlatmaya değer görmüyordum. Çünkü onu bir daha görmeyecektim.

~~~

"Kanka ya aslında çok yakışıklı çocuktu."
Ofladım.

"Ama çok saçma geldi bana. Ne bileyim biraz da güvensiz geldi."

Saçmalamayın tabii ki anlatmaya değer görmüyorum.

"Kızım çocuk senden sadece sıradan bir tanışma istemiş."

Çekirdeğin çöplerini balkonun içine attığımızı Maşide Teyze görse bizi keserdi.

"Yaa çok sıradan!" diye dalga geçtim.

"Düşünsene yarın bir gün evleniyoruz biz bununla. Çocuklarımıza nasıl tanıştığımızı anlatırken, kızım baban sahilde yanıma geldi. Oturdu sıradan tanışalım sevgili olalım dedi bir iki romantiklik yaptı falan işte. Çok sıradan bir tanışmamız var yahu."

Nurbanu bu anlattıklarıma kahkaha attı.

"Saçmalama tabii ki çok sıradan! Kızım neyi sıradan bunun? Asıl bu değişik farklı bir tanışma." diye isyan ettim ve ağzımdaki çekirdeği tükürdüm.

"Ama en azından klişe değil." diye cevap verdi.

"Yani orası öyle. Ama güvenli değil. Belki katil falan? Beni kandırıp organlarımı falan alacak?"

İnanamıyormuş gibi baktı bana.
"Ciddi misin şu an?"

Omuz silktim.

"Ya ne bileyim kafamı karıştırdı." diye itiraf ve isyan ettim.

"Hah bana böyle şeylerle gel! Dökül dökül dökül bakalım. Ne hissettin o öyle şeyler söyleyince?"

Gülümsedim istemsizce.

"Ay oldu bu iş. Gülümsüyorda!"

"Ay Nurbanu. Abartma. Herkes böyle hisseder. Şimdi Allah için çocuk işini biliyor. Birkaç dakika daha yanında kalsaydım direk nikah salonuna götürürdüm. O derece ikna edici."

Düşünüyor gibi yapıp tek kaşını kaldırdı.

"Ama sen ikna olmadın?"

"Yani çünkü ideallerim var ve o ideallerin arasında şu anlık aşk yok." diye açıkladım.

"Ya ne idealmiş arkadaş! Sercan ne bok yedi o zaman?" diye sordu.

"Ya bırak Sercan'ı geçti gitti."

Halısaha DansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin