1)Gt (geri takip) kullanarak çok takipçinin olması mı yoksa kendi hakkınla normal bir sayıda takipçinin olması mı?
2)Elbise mi etek ve üst mü? Bence elbise daha iyi çünkü tek parça.
3)Rahatsız ama çok büyük ve bahçesinde su parkı olan bir villada yaşamak mı yoksa çok rahat bir evde ama sadece iki katlı olan ve evin yanında bir su parkı olan bir evde mi yaşamak?
Soru çok bozuk oldu, falan diyormuşum. Benim yaptığım soru bozuk olur mı ya. 😎😂😎😂Aklıma bir fikir geldi: Diğer bölüm açık uçlu olacak, o bölümde birini belirleyin ilk soruda soracağım. O kişi hakkında cevap verin. Yani onun hakkında ne kadar biliyorsunuz bakalım. Olur mu? Bence güzel bir fikir.
4)Büyükanne mi anne anne ve baba anne mi? Bence ikinci taraf. Daha sıcak geliyor.
5)Bu soruyu yorumlarda bana muzlucicibebe sormuştu. Sizin cevaplarınızı merak ettiğim için sordum. Seni seviyorum muzlu bebeciğim. Ay'a ayak basmak mı Mars'ta yaşam bulmak mı? Bence Ay'a ayak basmak çünkü insanlar Mars'a giderse orayıda mahvederiz.
6)Çocuğun kız mı olsun erkek mi olsun istersin? Başka soru bulamadım😂😂.
7)Un kurabiyesi mi şeker pare mi?
Şeker pareyi hiç sevmem çünkü ana okulunda bir çocuk "yarın şeker pare getiricem" demişti salak "şeker fare" diye telafuz edince bende şekerden tatlı bir fare bekliyorum sonra içinde fındık olan bişey çıkınca...8)Senin için ölecek biri mi sneinle birlikte ölecek biri mi senin için öldürecek biri mi kimsenin ölmeyeceği bir çözüm bulacak biri mi? Bence benimle birlikte ölecek biri çünkü senin için ölecek kişinin seni kurtarma şansı var ama seninle birlikte ölecek kişi senin için bir şey yapamasada seni yalnız bırakmıyor ve seninle ölüyor.
9)Pembe mi mor mu? ❤️|💜
10)Beklemek mi daha zor özlemek mi?