1)İngilizce en sevdiğin kelime? Kesinlikle: Always. İki tane anlamı var ve ikisi de çok güzel... Tuğlem şuan: ıyyyyy...
2)Hep yüz almak istediğin ders?
3)Sana sorulmasını en sevdiğin soru?
4)Yazın en çok yapmak istediğin şey? Bir günde on iki dondurma yemek istiyorum. Sonra da kusarım: 😎😎😉😉😂😂.
5)Matematikte en sevmediğin konu? Kesinlikle KESİRLER!!! Iyyyy iğrenç!
6)Hadi klasik bir Türk Filmi senaryosu yaz. Çok zor değil.
Benim senaryom:
Çok güzel, saf ve fakir olan kızımız, çok yakışıklı ve holding sahibi, delikanlı erkeğimiz çarpışırlar. Dostluk doğar. Yakışıklı başrol oyuncumuzu takıntı haline getiren, çirkin, botokslu, yapmacık ve zengin olan kötü kız, saf ve fakir kızımıza kötü davranır. Ve saçma dramlı sahneler.
Ya niye biz özgün olamıyoruz!?
Tamam filmin içine aşk da koy ama mesela böyle ekşınlı garip sahnelerimiz olsun! Tabii bu benim fikrim var. Yani tabii ki böyle aksiyon olmak zorunda değil ama çok ağlak ve saçma dizilerimiz var. Ya da çok vasat olan komedi filmlerimiz. Biz kendimizi geliştirecek filmler yapabiliriz. Biliyorum bu görüşüm için bana çoğu kişi kızacak ama çok dar görüşlü filmlerimiz veya dizilerimiz var.7)Çok uzun bir random at. En uzunu kimin olacak?
8)En büyük korkun?
9)Ortadaki tahmin yerine on altı kez basınca nasıl bir cümle çıkıyor? Merhaba bölüm çok da uzun olmadı ama olsun tüm odayı toplamıştık merhaba ve asla ciddi olamayan bir insan olabilirim. Benden bu çıktı. 😂😂
10)En sevdiğin harf? Benim ki "E".
Ya okunmamız düştü. Ama olsun bölüm atmaya devam edeceğim. Yükseleceğini umuyorum. İnşallah. 🖤💚💛🖤💚💛🖤💚💛🖤